*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hu ligger nå på fødeavdelingen. Ligget der siden igår. Ikke skjedd noe enda, men de trur gutten dems kommer iløpete av dagen:o) Lykke til Grysom:o)
Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Å, så moro. Det var hun som hadde veldig mange pp-er, og som ble gravid etter denne "vitamin-cocktalen" sin? Så fint når det lykkes til slutt! Ønsker deg lykke til fremover, Grysom, om du leser dette.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Stemmer det. 35pp hadde hu..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå