Mamman til Mia Camilia Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg er egentlig i helt topp form. Er med ut med venninner og slikt. Og lever livet virkelig. Er 9+2 i dag. Plutselig føler jeg meg kjempe uggen. Så må jeg bare løpe på nærmeste toalett, Det som først kommer opp er kun veske. Helt rennende, skulle tro det var vann. og etter at vannet er tomt, så kommer maten. Og den kommer opp slik jeg spiste den. F.eks lapskaus som jeg spiste i går, kom hel opp, eneste som var knust var potetene. Jeg har og veldig lite avføring. Kan faktisk ikke huske sist jeg tømte meg. kanskje 5-6 dager siden. Tar ikke kroppen min til seg mat? Er det derfor jeg går rundt å føler meg sulten hele tiden? Men makter ikke spise mer, for magen er egentlig full? Hva skal jeg gjøre? Er slitsomt for kroppen. Takk på forhånd snille damer og jenter
Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321080 Les her. Uansett, ring legen din. Ufordøyd mat som kommer opp igjen er ikke et sunnhetstegn. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå