aikipia Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 har sett disse i butikken, men synes det ser litt ekkelt ut....blir det mye gris? og er det lett å gjøre ren nettene? Hva er fordelen med en slik? Fornøyd? missfornøyd?
Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Jeg er fornøyd, altså mini er fornøyd;) Litt grimaset fra han i starten, men når han ble vandt med denne nettingen gikk det strålende:D Han liker best vannmelon inni da, og da blir det litt gris, men med eple og pærer blir det ikke noe særlig gris. Veldig bra å ha kald frukt inni der når de klør i gommene. Har brukt den så og si hver dag i sommer=)
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 De koser seg veldig, men det er ganske grisete. Markus hadde helsmekke på seg når han brukte den. Fordelen er jo at de ikke har sjans til å få i seg for store biter...Kun saft og mos....nam nam for små mager ja...hehe Jeg ville nok ha prøvd den igjen om det var meg ja Verdt det fornøyde smilet...hehe
Gjest Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Vi ga vannmelon, eple og banan - banan gikk i grunn dårlig!!
Noensomvetmontro Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Jeg syntes det var bortkastede penger. Vannvittig grisete og vesla var ikke særlig interessert heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå