klg,2 boys now:) Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 mener å ha lest noen tips her før men husker ikke hva dere brukte.help?prøvd jif skurekrem men synes ikke det blir bra.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Enten zalo eller jif som er for glass
klg,2 boys now:) Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 hjelper det med zalo?det er sånn "hvite"dråper over alt..
*SamSung* Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 salimiakk! det fjerner fettet skrubb masse, sikkert verst nederst på glassa?
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Skader ikke å prøve ...jeg tror det kan ta det jeg altså....ellers er sikkert jif for glass best.....
klg,2 boys now:) Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 ja er verst nederst på glasset..huff hater å skrubbe..hehe.
Gjest Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Jeg ble så oppgitt da vi leide og de hadde sann dusjkabinett. Hang alltid fettremser inn i kantene før dørene. Var umulig å få vasket bort, og det var aldri rent lenge. Samlet seg enormt med såperester der. Jeg helte på med klorin jeg. Kanskje ikke helt bra, men det funket. Nå har vi bare glassdører, og bruker kun slike servietter for vindusvask. Ei bøtte med Jif vindusvask gjør vell samme nytten. Er så glad vi ikke har slikt kabinett mer
Mammaen til Isak Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Jeg har brukt vindusvask som regel funker fint det. Sprayer på å gnikker med tørkepapir vet noen foreslo eddik med sitronsyre i, aldri prøvd det selv. Tror det finnes utallige forslag. Jif funker det også, bare skylle av med veldig varmt vann og tørke av med pusseskinn
MissAntrop Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Jeg blander salmiakk i grønnsåpvannet, vasker og tørker over til slutt med en tørr klut.
klg,2 boys now:) Skrevet 12. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2008 prøvde med klorin men synes ikke det ble så rent.kan prøve med jif vindusvask.
Skrållan Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 Jeg synes det beste er oppvaskmiddel, enten det er Zalo eller Sun Light, funker veldig bra, og så slipper man å stå i den forferdelige lukten som klorin, salmiakk og andre ting avgir.. Jeg dusjer over veggene først for å få de våte, så "skrubber" jeg lett med svamp med Sun Light på, tar litt hardere i nederst på glasset, der det danner seg kalklag. Skyller over etterpå, blir helt strøkent. Bruker syntetisk skinn til å shine over glasset på utsiden.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. august 2008 #12 Skrevet 12. august 2008 Jeg sprayer på det jeg har for hånden enten det er jif glass, skurekrem eller cillit bang, vasker med microfiberklut (eller, om jeg har tatt flisene først; skrubbebørsten) og tørker med ren, tørr microfiberklut etterpå. Da er det så nydelig atte )
Gjest Skrevet 12. august 2008 #13 Skrevet 12. august 2008 Det var vel sauen som i en tråd sa sånn kafferensgreier. Jeg prøvde det, og det virka sånn passe. Nå har jeg kjøpt et eget middel i en baderomsbutikk, det er det mye sitronsyre i. Det er for øvrig viktig å alltid skylle veggene med helt kaldt vann etter at man har dusja, det nøytraliserer såpen, sa han som monterte dusjen vår.
Gjest Skrevet 12. august 2008 #14 Skrevet 12. august 2008 Mente kaffetrakterrens, de små pakkene man får kjøpt.
klg,2 boys now:) Skrevet 12. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. august 2008 kafferens var det jeg hadde hørt om ja.oki så det funket ikke helt wow det heler..jaja får vel bare brette opp armene å start å skurre.takk for mange tips:)å det å skylle med kaldt vann etter dusj visste jeg ikke,det skal jeg prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå