Gå til innhold

Jeg trenger SLANKERÅD!! ... til regningene mine;p

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal snart begynne studietid og det blir ikke all verden inn da, så jeg ønsker å "slanke" regningene mine. Så da trenger jeg litt tips fra dere damer. Hva er den billigste mobilopratøren, brevbånd, forsikring, strømlevrandøren (og evt. andre ting dere kommer på) dere veit om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Jeg er fornøyd med nextgentel på bredbånd.. Jeg har djuice nonstop på mobilen fordi jeg sender noe inni helvete mange sms og mms og liker å sitte på msn på mobilen(alt det er gratis,betaler en fastpris på 299,- i mnd),har if forsikring,og los som strømleverandør(men er usikker på om de er billigst....)

Når det gjelder bleier og våtservietter handler vi på rema 1000 for de har esker med 2bleiepk til 70/80kr og 4pk våtservietter til 70kr. Vi handler mat på obs og rema for vi syns det er billigst(jeg mener,2 kalkunsnitzler t 15kr... DET er billig det!!). På obs handler vi som oftest ting som er på salg og vi handler bare en gang i uka og har et budsjett på 6-700kr. Det blir bare overseget hvis de har gode tilbud og at vi da hamstrer sånn at vi har mat lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...