Gå til innhold

Hjelp! Store menssmerter!

Ida - mamma til 2 søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kraftige menssmerter en times tid nå, og er kjemperedd! Sitter på jobb og eneste jeg klarer å tenke på er om jeg holder på å miste lille spiren. Er 10+2 idag. Så hjertet til den lille for 1,5 uke siden, men det er liten trøst nå..

Har hatt en del mensmurringer tidligere, men dette er ordentlige smerter.

Hva er nå dette, holder jeg på å miste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mista 2 ganger med menssmerter hver gang. Har også hatt de samme smertene i rundt uke 10 som deg, og den gangen gikk det fint-fint. Hadde skikkelig kramper i ca 2 døgn men så gikk det over. Fikk henvisning til UL på sykehuset hvor de konstanterte at alt var OK.

Du kan ringe legen din og spørre om du kan få en tidlig UL for å være sikker. HVis ikke h*n vil det, kan du koste på deg en privat, eller bare vente å se.

Så: Sikker kan man aldri være på verken det ene eller det andre. Lykke til!!!!!!!!

Skrevet

Livmoren jobber jo på spreng så det er jo ikke uvanlig med murringer og stikkninger der nede.. Hvis du ikke blør skal det vel ikke være noe farlig?

Jeg er motsatt som deg, blir bekymret hvis det ikke murrer litt..

Ta en telefon til legen hvis det ikke gir seg, det er fælt å være bekymret.

Lykke til=:-)

Skrevet

Hvis du har veldig vondt så synes jeg du bør ringe legen for en sjekk. Men hvis du ikke blør er det messt sannsynlig i orden, men greit å få det sjekka opp synes jeg!

Jeg også hadde sterke smerter innimellom, men gikk fint med spiren min:)

Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...