babygullz <3 vilde Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg kjenner ikke no særlig til det uten at jeg tar der, merket det når jeg smurte meg inn i sta, at jeg var øøm som om jeg ville vært etter en litt hard økt med sit-ups...Jeg var hos legen i går men fikk ikke sjekka urin pga jeg fikk bare ikke til å tisse, var bare grums og noen få dråper så jeg leverte ikke inn det liksom.. Har hatt littegranne vondt i hodet om de siste 2 nettene, og i natt hadde jeg også veldig spenn i tennene, men kjenner ikke til noe av d om dagen... Er ikke kvalm, men var d i forrige uke, men d gikk over. Burde jeg ringe legen med en gang? eller skal jeg vente å kjenne om d går over? er ikke vondt liksom,...bare littegranne ømt når jeg tar der.
trollmor85 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Vet ikke hva det kan være, men hvis du er bekymret er det nok lurt å ringe til legen.
Tinama Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg er også øm på magen,utenpå,liksom. Vet ikke om det er det samme du sliter med,men jm sa til meg at det mest sannsynlig var fordi babyen ligger og sparker mye på samme stedet. For min del stemmer det,for jeg er øm oppe på høyre siden,og småen ligger så og si bare på høyre siden min,og jeg kjenner mye spark akkurat der jeg er øm... Lykke til iallefall!
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Jeg har i siste del av sv.skapet vært VELDIG plaget av dette, og vært hos lege og jm. Hos meg er problemet at babyen denne gangen ligger og presser på magesekken. Får derfor også syrenøytraliserende medisiner, og mye smerter og ømhet øverst i magen. Dette har også gjort at jeg noen dager har diare. Ikke morsomt og det var ikke slik den første babyen min lå. Da legen tok på magen min gjorde det veldig vondt. Har også dager hvor jeg våkner opp om morgen med vondt i hodet, men for min del kommer det av tette slimhinner i nesa som gjør at jeg får press i hodet liksom. Går over utover dagen. Er du bekymret så kommer du inn til lege. Jeg kom inn da jeg hadde så vondt i magen. Det kan jo være så mye forskjellig. Kanskje også bare luftsmerter.
babygullz <3 vilde Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2008 Er ganske sikker på at d ikke var luftsmerter... men kanskje øm etter spark...selv om d ikke er der snuppa sparker mest......Jeg tenkte først på sv.skapsforgiftning, men jeg har ikke smerter-smerter, var bare øm, som gangsperr, så jeg slo d fra meg. Har ikke noen særlig bekymring over mg... Ømheten er forresten også borte nå så... vet ikke hva d var=p men eg føler meg i tipp-topp shape=) kanskje fordi jeg spiste litt og gikk en tur..kanskje jeg bare var veldig sulten?=) hvis d skulle dukke opp igjen så kontakter jeg lege da..men foreløbig ikke, snuppa lager liv og gir spark fra seg, så ingenting tyder på noe farlig hvertfall:) men takk for svar damer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå