og der kom svingen gitt.. Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 hva støtte får jeg da? jeg er deltidsstudent og jobber 40%. har jo ikke råd til å leve på studielån (4000) i mnd og jobb (5000)... Håper dere kan hjelpe
* 5 om dagen * Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 du får vel dobbel barnetrygd, bidrag fra far, som regnes ut fra hans inntekt, og hvor mye samvær han har. elllers så må du kontakte nav om du får støtte til noe mere...jeg vet ikke...
* 5 om dagen * Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 om du har barn da vel og merke,du skriver ikke noe om det, og evnt alderen på barnet.
Rosie the riveter Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Støtte til barnepass og os vil jeg tro at du får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå