Gå til innhold

Noen med linker til nettsider med billige brudekjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg har sett det før gallakjoler (hvite)/brudekjoler til en bra penge. Sett de på finn.no tidligere, men selvfølgelig ikke nå. Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk Jkdress.com eller Bridalonlinestore.com

Skrevet

Kjøpr trygt i Norge www.dittbryllup.nu

Fantastisk dame

Skrevet

kan kjøpe min eddy k kjole.... den er renstet og underskjørt følger med--

Skrevet

www.drommekjoler.com der får du kjempegod service og fine kjoler billig

Skrevet

Hei :) Sjekk ut sheshopping. com det er en amerikansk side. Dollaren er så lav nå at kjolene ligger på rundt tusen kr. HELT VILT og det er et tonn å velge i :) Kjenner ei nå som giftet seg i kjole derifra. Hun kjøpte 2 for å være sikker. Måtte sy litt inn men sparte mange tusen og var super fornøyd :)

Skrevet

WOW den sia var bare helt rå! så mye fint! finner du ikke drømmekjolen din på sheshopping.com finner du den aldri! de har tilogmed Vera Wang!!!! (men det må da være kopier de selger?)

Skrevet

Jeg har kjøpt kjolen min på DivaX. Hun pleide å ha mange bilder liggende ute, men har visst fjernet dem nå så det blir jo vanskelig å se hva hun kan få sydd. Har ikke giftet meg i kjolen ennå, men er fornøyd. Måtte fikses litt på da den kom, men det har DivaX dekket.

www.divax.no

Skrevet

Mamma sabeltann!

vet du hvor mye hun måtte gi med frakt og alt? Herlighet så mye fint! Vet du også om det tok lang tid før hun fikk kjolen?

Skrevet

Tror ikke det kan ha kostet så mye for hun sendte nemlig en levering tilbake med en kjole hun ikke likte når den kom på......Kan det stemme at det tok 14 dager tro? Skal sjekke det opp å gi deg en tilbake mld :) Skal i 3 brylup neste sommer pluss mitt eget så den siden er jo super til å kjøpe vanlig pen kjoler også :) 500 for en kjole er jo ingenting...Bare gøy :)

Skrevet

Jeg også reagerte på at det var design kjoler der....Ingen ide om det er kopi eller ikke desverre :)Har ikke kjøpt fra den siden selv ennå kan bare gå god for at ei jeg kjenner gjorde det og var veldig fornøyd :)

Skrevet

Mye lekkert på sheshopping.com, men klart dette er kopier! Hvis dere klikker litt rundt på nettsiden ser dere at det er et kinesisk firma. Alle de underlige formuleringene på engelsk er jo også ganske festlige, hehe. Men hvis det er gode kopier er det jo strålende!

Jeg sjekket forøvrig et par av kjolene fra Nordstrom opp mot Nordstroms egne nettsider, og prisene er faktisk de samme der. Forskjellen er at sheshopping tilbyr flere farger enn originalen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...