Gå til innhold

Da har jeg hatt sex for "siste" gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en liten omgang i halmen i går kveld. Få min etter vi var ferdig begynte "kynner'ne", - 5 min mellom og varte over 1 min. Og var vonde! Måtte puste meg skikkelig gjennom de... Når klokka var tre vurderte jeg seriøst å ringe føden! Greide å sove kanskje 1.5time totalt i løpet av natta (+ litt på formiddagen). I 10-11tida begynte det å gi seg (men hadde vært avtagene i intensitet i mange timer), og de siste timene har jeg knapt hatt en kynner...

-Hadde det slik sist vi hadde sex og, men da var de langt fra så smertefulle.... -Skal det være sånn etter sex, blir det sølebat fram til fødsel ja :-(

Fler som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha.. da kan du jo bare sa sex når du har blitt moden og så kommer ungen ut..

Skrevet

Samme som skjedde meg i går ...sprøtt ...har sovet max 2 timer i natt pga samme smerte helsike som du beskriver + at jeg har fått stikking i vagina nå og ...håpløst ...nO more"kos" før vesla kommmer....

Noen som vet hvorfor det skjer og om det er farlig ...

Skrevet

Jepp,sånn er det her også... Bare mas,og blir aldri noe utav:P

Skal til jm på modningsakkupunktur i morgen,så da får jeg se hvordan det ligger ann;)

Skrevet

Opplevd det samme selv.

Har ikke prøvd men kan tenke meg enn slipper disse Kynnerene/ maseriene hvis man bruker et kondom.

Er nok sæden som virker på livmorhalsen.... men så lenge enn ikke er moden så blir det bare mas i stede for å virke inn på livmorhalsen.

Men når det nærmer seg termin og en er moden så kan det godt være att sæden hjelper til å stimulere til å modne og åpne! (sette fart på rier og åpningen)

(kanskje lurt å ta hyggestunden på morningen, så slipper natten bli søvnløs pga. vonde kynnere.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...