Makko med to små gutter Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hadde en liten omgang i halmen i går kveld. Få min etter vi var ferdig begynte "kynner'ne", - 5 min mellom og varte over 1 min. Og var vonde! Måtte puste meg skikkelig gjennom de... Når klokka var tre vurderte jeg seriøst å ringe føden! Greide å sove kanskje 1.5time totalt i løpet av natta (+ litt på formiddagen). I 10-11tida begynte det å gi seg (men hadde vært avtagene i intensitet i mange timer), og de siste timene har jeg knapt hatt en kynner... -Hadde det slik sist vi hadde sex og, men da var de langt fra så smertefulle.... -Skal det være sånn etter sex, blir det sølebat fram til fødsel ja :-( Fler som opplever det samme?
Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 haha.. da kan du jo bare sa sex når du har blitt moden og så kommer ungen ut..
lillegulletvårt=) Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Samme som skjedde meg i går ...sprøtt ...har sovet max 2 timer i natt pga samme smerte helsike som du beskriver + at jeg har fått stikking i vagina nå og ...håpløst ...nO more"kos" før vesla kommmer.... Noen som vet hvorfor det skjer og om det er farlig ...
Gjest Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Jepp,sånn er det her også... Bare mas,og blir aldri noe utav:P Skal til jm på modningsakkupunktur i morgen,så da får jeg se hvordan det ligger ann;)
Gjest Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Opplevd det samme selv. Har ikke prøvd men kan tenke meg enn slipper disse Kynnerene/ maseriene hvis man bruker et kondom. Er nok sæden som virker på livmorhalsen.... men så lenge enn ikke er moden så blir det bare mas i stede for å virke inn på livmorhalsen. Men når det nærmer seg termin og en er moden så kan det godt være att sæden hjelper til å stimulere til å modne og åpne! (sette fart på rier og åpningen) (kanskje lurt å ta hyggestunden på morningen, så slipper natten bli søvnløs pga. vonde kynnere.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå