flust Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Datteren min skal over på stor avdeling i barnehagen, og har sin siste dag på liten avdeling i morgen. Jeg har tenkt å lage et kort med bilde av snuppa til de som arbeider på liten avdeling og takke for et fint og trygt år. Vi er veldig fornøyde med jobben de gjør! Burde jeg ha en slags gave i tillegg til kortet, eller holder det med bare et kort? Vet ikke hva andre gjør. Det er en tilnærmet sukkerfri barnehage, så en twistpose gjør liksom ikke susen. Synes også det blir litt dumt med blomster, for vi har akkurat fått blomster av barnehagen i forbindelse med bryllupet vårt. Er det noen som har tips? Eller skal jeg bare droppe hele gaven?
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Fruktkurv til pauserommet/lunsj? Mvh
mamma og godguttene Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Eldste her bytta barnehage nå. Vi fant en fin ( litt stor, flat ) stein som han malte på og på baksiden av den skrev vi takk for i år osv. I tillegg så var vi en tur i skogen og plukka en liten bukett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå