Vero85 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Heihei.. Kunne trenge litt hjelp til å finne ut når jeg ca har EL. Jeg er ikke sååå vedig flink til å regne ut sånn og leser på nett til jeg blir grønn;) Blir liksom aldri helt klok på det der.. Første dag mens 16/4 Varte 5 dager. Første dag mens 23/5 Varte 4 dager. Første dag mens 28/6 Varte 4 dager. Første dag mens 6/8 Varte 4 dager. Så det vil si at det er ca 36/37/38 dager fra første dag mens til neste starter. Har jeg i det heletatt EL?? Tenkte jeg skulle kjøpe meg EL test også, men er jo greit å vite når man ca skal begynne å bruke disse;) Håper på mage koselige svar!
3Mai2010spire i magen;) Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Heisann! :-) Ja, det er vanskelig dette her med når man har EL...spesielt når syklusen varierer fra måned til måned :/ Men slik jeg har forstått det, så har du ALLTID eggløsning 14 dager FØR neste mens. Da vil det altså si at i de siste tre syklusene dine har du hatt eggløsning 22, 23 og 24 dager etter første mensdag (den dagen mensen din kommer for fullt, altså ikke bare "spotting"). Jeg vil tro at hvis du ikke merker eggl smerter eller eggl slim før det har gått ca 19 dager etter første dag av siste mens, så ville jeg startet med eggl tester da. For å være helt sikker ville jeg hatt masse sengekos fra dag 14! Håper dette var til hjelp! :-)
Vero85 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Alle svar er til hjelp;) hehe... Ja, vi får passe på å kose oss ekstra mye nå.. Må ærlig innrømme at det ikke har vært det meste av det, nå som sommeren plutselig ble så varm=P hehe... Jeg har aldri vært plaget med noe særlige menssmerter, så synes det er vanskelig å kjenne EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå