metaMORfose Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hva synes dere om å reise bort i julen? Det er jo nesten 2 uker skoleferie ved juletider, og vi har lyst til å reise til et varmt sted og ha en annerledes jul. Kan ikke dere kloke damene si hva dere tenker om det?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 For meg er julen å være hjemme, enten hos meg selv, foreldrene mine eller svigers. Juletre og storfamilien og pinnekjøtt. Kunne aldri ha reist vekk da. I hvert fall ikke til varmere strøk, siden varme ikke liker meg. Men hva andre gjør tenker jeg lite om.
boble <3 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg elsker julen, men for meg er julen det å være masse sammen med familien. Det spiller derfor ingen rolle om det er i Norge eller i "syden" Om vi har funnet en fin reise til en fin penge så hadde vi nok reist. Morsomt med en anderledes jul også:0)
~~DoraDora~~ Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Trist for barna å gå glipp av julens tradisjoner. Jeg vil ikke at mine skal gå glipp av den fine tiden vi har da. Men jeg kan forstå de som ikke føler det samme for julen som vi gjør, dersom de velger å dra bort da.
piano♫ Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Hvorfor ikke, hvis dere har lyst til det? Jeg er antakelig det mest julete mennesket man kan tenke seg, og dermed bortfaller 25 grader og sol for min del - men hei, vi er forskjellige :-) Kan jo ta med seg en del tradisjoner til sydligere strøk også, da...
metaMORfose Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 Har ikke bestemt oss enda. Vi får se. Men det er morsomt å vite hva andre tenker om det. Julen er veldig personlig for mange.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Jeg vet liksom ikke jeg.. En side av meg kunne tenkt meg å reise vekk i jula - til varmere strøk. Er jo snakk om en gang, ikke hver jul - så tror ingen tar skade av det.. Kjekt å oppleve noe annet også.. Men så er jeg også et julemennesker, som elsker alt som ha med julen å gjøre.. Men hvem vet, kanskje vi og reiser vekk en jul - bare for å se hvordan det føles..
yasmina Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Vi reiser somregel hjem i julen og spesielt mannen er veldig julekjaer og "maa" vaere med familien sin. Selv foretrekker jeg aa feire jul i mitt eget hus, men vil nok helst vaere i Norge
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Jeg hadde ikke klart det!! Jeg måååå være hjemme i julen. Kose meg sammen med familien, slappe av. god i julebutikker. Ut å spise med venninner. Og se gode og ikke fult sågode juleprogram på tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå