ambroxia Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 er det noen flere her? føler som jeg ikke har noe som helst energi... ikke så mye motivasjon til å gjøre noe heller i grunn, kjedelig ...
isi* med liten januar spire!! Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hei hei. Jeg er på 2trim nå. Men jeg fant nesten ut at jeg var gravid at jeg plutselig ikke våknet av vekkerklokken. Kunne sove hele tiden. Å jeg som vanligvis tålte bare ett par timers søvn og var klar for nye sprell hele tiden. rundt uke 5-6-7-8- begynnte jeg å bli skikkelig slapp. Aldri vært så trøtt i hele mitt liv. Jeg har vært veldig plaget med kvalme og oppkast også da. Heldigvis er det begynnt å bli bedre, og spyr jeg ikke er formen MYE mer oppegående. Vet det føles som alt står stille, men det går over. Bare hold ut, la samboeren din dille litt med deg og gi opp å ha dårlig samvittighet for at du ikke orker å lage middag!! Håper alt går bra med deg og at du slepper å bli plaget med masse oppkast =) Sender deg en god klem!!!
nummer2iMars Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg er også sånn, godt det ikke bare er meg. jeg er i uke 10 nå og helt gåen. Vært det i noen uker. Håper det går over snart. det er slitsomt! og har en på 7 mnd og..
ambroxia Skrevet 12. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2008 takk for svar Sender en klem tilbake
casandra1980 Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jeg sover og sover,åsså føles det som at jeg aldri får sovet nok.Er så lei av å være sånn,gjør omtrent ikke husarbeid,syns alt er et tiltak for tiden..Og spesielt jobben blir jeg helt gåen utav,sitter i tlf 7 timer for dag:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå