123-indianere Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hei. Bare lurte på om noen kan fortelle hva dere hadde betalt/eller hva dere har betalt for koldtbord for 25 pers (inkl 6 barn)? Har fått tilbud på 4000 av noen venner som kan lage. Vet bare ikke om det er billig eller dyrt.
Poteto Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 da er det billigere å lage det selv.. vi lagt det selv til 25 pers..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Det er 160 pr pers og det syns jeg ikke er så galt. Det er jo endel arbeid for dem også, som dere sparer dere selv for. Må jo selvsagt snakke om hva mat som skal på bordet da, er det bare kokt skinke og eggerøre er det jo litt dyrt )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Det er ikke galt i det hele tatt - tenk på all den jobben du sparer!! Jeg lagde selv til nesten 40 mennesker og det tar tid, krever mye planlegging og koster mer enn man aner på forhånd! Så jeg hadde ikke nølt om noen tilbød seg det til den prisen pr pers:-)
Bie&babylove:-) Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jeg laget koldtbord selv til 25 stk. Jeg fikk en del hjelp av mamma, mormor, svigermor og tante og den maten de laget ville de ikke ha noen penger for. Så det jeg laget selv betalte jeg 2000 kr for og da laget jeg god hjemmelaget mat. Men som sagt, det er mye jobb! Jeg syns ikke 4000 kr hørtes så mye ut, men var det for jobben el maten OG jobben??? Hvis maten kommer i tillegg blir det kanskje litt dyrt!?
Jerrys jente Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Vi laget selv til 23 personer og det kom på 2500 kroner pluss 2 dager med arbeid for 2 personer (jeg og en venninne som laget det selv). Det er veldig mye arbeid å lage skikkelig koldtbord. Salater, karbonader osv ble hjemmelaget så det tok lengre tid enn vi trodde. Vi rensket 5 kilo med reker, bare det tok 1,5 timer. Jeg gjør det ikke igjen, da skal vi i såfall være minst 4 personer som lager.
Gjest Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Vi har bestilt luxus koldtbord til 258,- pr pers. Kommer jo helt an på hva de lager, men syns det høres bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå