Gå til innhold

Nå har jeg vært litt dum.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

de siste 3 ukene har jeg kjedet meg så sinnsykt så jeg har gjort istand allt til babyen. Montert sengen, barnevognen, strikket vognteppe, møblert om soverommet, kjøpt tøy og ammepute. Vært på pose salg på fru lyng og kjøpt masse greier for billig penge. Har kjøpt dyne og pute samt sengetøy, det har blitt vasket og tilogmed strøket allt sengetøy fordi jeg kjeder meg så veldig. Fødebaggen er pakket. Alt er nå rett og slett klart til babyen, absolutt alt...... Har vasket hele leiligheten 2 ganger de siste 6 dagene i mangel på noe å gjøre.

Men det er 18 dager til termin, hva gjør jeg nå? har brukt opp alle aktivitetene mine jo, ingenting mer å finne på hjemme. Gikk tur i går, men har vondt i ryggen i dag pga det.

Har liksom ikke lyst til å strikke enda ett teppe bare fordi jeg ikke har noe å gjøre..... what to do?

Ønsker bare å få ut denne ungen nå, er jo kjempe kjedelig å være gravid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he Kan du ta en tur til meg og rydde litt i skapene?

Jeg har aldri opplevd å ikke ha noe å gjøre jeg. Det er alt for mye rot å ta tak i hjemme hos oss så jeg lar heller vær.

sukk

I går fikk jeg kjeft av mannen min fordi jeg roter sånn.. ja ja

Men så flott at du er klart Da er u i alle fall i rute Det kan jo skje noe når som helst

Skrevet

Du kan få komme hjem til meg og ta en liten rundvask her :-) Har også 18 dager til termin, men har mye jeg burde ha gjort før fødsel. Har bare litt lite ork jeg da. Kjøp noen bra serier på DVD og bli hekta. Kjøpe deg strikketøy og strikk noe fint til babyen. Bak og fyll opp fryseren til barselbesøk. Besøk en gammel bestemor. Les en god bok.

Selv kjeder jeg meg mye mindre enn sist nå som jeg har en fra før. Synes det er deilig med noen timer alene på formiddagen før henting i barnehagen.

Skrevet

Sov! Jeg misunner deg, zzzzzzzzzzz.

Skrevet

Gå tur hver dag, det gjør at fødselen blir lettere når den endelig setter igang.

Les en god bok,

kjøp deg en god serie på dvd.

bak og frys ned.

Lag kjøttkaker og frys ned.

Besøk noen

Jeg kjeder meg og sinnsykt... har 33 dager igjen, og vet ikke hva jeg skal finne på lenger.har prøvd det meste på lista....

Prøver å sette meg et lite mål hver dag for å få dagen til å gå litt kjappere.

Men vi glemmer at hver dag er jo en gave uansett ;-)

Skrevet

siden du har så utrolig me energi så kan du komme til meg å hjelpe meg å vaske rydde å rive ut fra badet!!!!

skal pusse opp

Skrevet

Du kan gjøre det jeg skal gjøre nå!!!! SORTERE og kaste i den uendelige dungen med ensomme sokker ;-)

Skrevet

hehe, jeg kan kanskje rydde litt i klesskapet? gleder meg noe sinnsykt til å begynne å bruke mine vanlige klær igjenn. selv om jeg tror det vil ta en liten stund..... (gått opp 18kg)

igår kjøpte jeg ett kjempe fint lammeskinn på babyshop til 299kr, ble veldig lykkelig av det;) hehe. har børstet og ristet det og lagt det i vognen. men er litt dumt å gjøre aktiviteter som koster penger, blir fort blakk av slikt!

Jeg hadde strikket noe til ungen, men kan kun strikke rett frem, så har lagd teppe allerede. men kanskje jeg skal strikke enda ett allikevel.

Skrevet

viss du kjøper boka "Myk start" finn du mange kjempefine oppskrifter for folk som berre kan å strikke rett fram:). Eller, det kan jo vere greitt å kunne å strikke tilbake òg...;)

Skrevet

hehe, joa, strikke kun rett frem er jo litt dumt, men da får man en kjempefin lenke/tau;)

Skrevet

og at DET er ein nyttig ting kan ingen kome frå;)

Skrevet

Du kan kjøpe album og diverse scrapbooking ting, så kan du begynne å lime inn UL bilder og dekorere litt.

Så kan du lage trolldeigfigurer for eksempel jungledyr og male dem for å henge dem på barnerommet (om det er klart da, om ikke kan du gjøre alt untatt å henge dem opp)

Lage middager eller annen mat som kan fryses som blir enkelt å ta fram i barseltiden.

Ta ned gardiner og få vasket dem.

Gå til innkjøpt av ekstra gode hudpleieprodukter og holde deg selv ved like så godt det lar seg gjøre.

Skrevet

Ser mye av forslagene mine koster penger, så det var jo kanskje litt dumt.

Skrevet

næh, kom hjem til mæ for æ har en plan, jeg har ingen planer det er plan, ingen ord men kjeften stor...hehe

Mine gode/ lure ideer på hva du kan gjøre.... slappe av, sitte med beina på bordet og chatte på bim, lag en god sjokoladekake med koffein fri kaffe til, spis og nyt... :)

Sitte i fred og ro i sofaen og fundere på hva mere livet har i vente for deg, Bruk masse tid på egen pleie, dusje eventuelt bade hver dag med forskjellige deilige natur såper. legge seg tidlig hver kveld god og mett med ett smil om munnen :)) kan en bedre ha det.

Men det er kjedelig å kjede seg altså!!!! åh glæde mæ til ventetid er over, til babyen melder sin ankomst, det skal bli såååååå bra da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...