2 søte prinsesser Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 noen som har erfart det? har smurt og tatt canesten stikk pillen men er egentlig bare blitt enda værre. Ikke mye utflod men ømt - kanskje jeg har smurt for mye... Overdrev vel litt tror jeg!
grønnvinge Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Jeg har iallfall mye lettere for å FÅ soppinfeksjon når jeg er gravid, spesielt hvis jeg svømmer i klorvann! Litt synd, for svømming er den eneste treningsformen kroppen klarer for tiden... Vet ikke om det skader å smøre for mye, kan ikke egentlig tenke meg det. Jeg ville kanskje prøvd en kur til, og så tatt kontakt med legen om det ikke hjelper. Skader forresten ikke å ringe og høre med legen med en gang, Lykke til!
HappyVera81 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Prøv Pevaryl istedet, kjøp kombi pakke med 3 vagitorer og krem på apoteket. Jeg hadde en skikkelig ille en, og haddenesten gitt opp men den 3 vagitoren tok den. Er noe skikkelig møkk det der.
minimee->Trym Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Har ofte vært plaget med sopp, da særlig etter samleie av en eller annen grunn... Og det ble enda verre etter jeg ble gravid. Hver gang jeg har sex, kommer soppen en til to dager senere. Skikkelig irriterende både for meg og partner. Skal prøve pevaryl neste gang, men disse stikkpillene bruker jo dagesvis på å komme ut i tillegg, så det er et minus. Hovedsaken er jo at den tar dritten... Fikk et tips av legen; be sex-partneren å smøre sopp-krem på penis før samleie, så kan dette forebygge ytterligere infeksjoner. Har ikke fått prøvd ut dette enda, ettersom kremen ikke alltid ligger like godt tilgjengelig... (kremt...)
småsmurf Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Har også fått sopp igjen, nå når jeg er gravid.. Var veldig plaget med det før, og for min del så var det spermen jeg ikke "tålte". Er nå så heldig at jeg har en mann som ikke har sperm, eller det kommer ihvertfall ikke ut der det skal..=) Litt trøbblete akkurat i det vi prøver på barneproduksjon, men herlig resten av tiden=)
Gjest Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Er det noen av dere som har merket at dere hadde smerter og sopp under samleie eller bare smerter etterpå? Syns at samleie gjør så vondt for tiden...
Gjest Mammamoms Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Jeg får forferdelig vondt i rompa etter samleie. Det har jeg aldri hatt før, men de 4 siste ukene ca, er har det skjedd hver gang. Bare ikke den ene gangen da mannen min ikke fikk utløsning. Og da "jobbet" vi minst like hardt som mange av de andre gangene. Mange ganger har jeg egentlig ikke anstrengt kroppen min under samleie, men smertene har like fullt kommet. Smertene oppleves sånn at jeg ikke klarer å stå stille, må trippe litt rundt, men vil helst sitte. Har også lurt på dette, så hvis noen kan si noe fornuftig om saken blir jeg glad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå