berta Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Har ringt legen, og fått time kl 13.30... Uke 36 nå. Føler meg litt sytete, men hva kan dette være ?? Har store problemer med ¨å sove natten, ligger i alle fall 2 timer før jeg sovner, opp på do etter 3 timers sovn. Så er det å ligge våken i senga en times tid før jeg sovner igjen... KJEDELIG !! Off, ble bare syt dette, men nå er jeg lei alle slags plager...
Reiki 73 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Sikkert helt normale symptomer på å være gravid. Altid en del ubehageligheter på slutten av svangerskapet. Jeg har og begynt på uke 36, og kjenner jeg er lei nå, men vi får holde ut noen uker til :-) Lykke til hos legen.
vakera ¤høygravid¤ Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg føler meg også slik til tider (1 uke til termin). Gikk fra kjelleren til 2. etg i stad, da jeg kom opp ble jeg kjempekvalm. Gikk i sengen og la meg på venstre side og det hjalp. På slutten av graviditeten trykker magen av og til mot hovedpulsåra tror jeg det er, spesielt da vi sitter eller ligger. Dersom man legger seg på siden, helst på venstre skal dette hjelpe med å lette litt på trykket. Ikke farlig å føle seg slik du gjør, men meget ubehagelig!!! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå