Gå til innhold

Dere som har canal digital.. Parabol.. Funker den???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke inn noe som helst.. Sitter og venter på svar hos dem nå.. Men har sittet i 10 min på vent.. grrr....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, er ikke hjemme, men vi har hatt MYE trøbbel med den!

Angrer nesten på at vi ikke vanlgte RiksTVø

Skrevet

Den funket tidligere i dag hos oss.

Har du betalt regningen? Da stenger de den. Vi tabba oss ut der en gang..... Er et sted en kan gå inn fo rå sjekke status.

Jeg aner ikke hvor eller hvordan selv. Var mannen som kjapt "zappet" seg inn for å sjekke status. Da fikk vi også opp en oversikt over kommende regninger. Var mye annet der inne.

Hvis du er flink til sant kan det jo være at du klarer å lete deg frem til problemet selv :)

Skrevet

vår funker ikke!!!!!

men mistenker at regningen ble betalt litt sent.

Skrevet

Hos oss har vi problemer med TV2 og noen andre kanaler. Da detter kanalen plutselig ut og så tar det 10-20 minutter før kanalen er på igjen. Kommer da melding om "Ingen signal". NRK har vi ikke problemer med bla.a.

Skrevet

Jeg har pratet med de.. regningen for denne mnd var betalt.. Men forrige mnd var den ikke blitt betalt.. Vi har autotrekk på regingen så skjønte ikke helt det.. Men vi sjekket det opp og viste seg at Autotrekket ikke hadde blitt startet før denne mnd... =)

Men de åpnet alt igjen nå så skulle jeg bare betale så fort jeg får mulighet.. =)

Skrevet

Vi har samme problemet. Har bet regningene, men vet de sliter med lang oppdateringstid som de kaller det. Du må bare la TV'en stå på kanal 4 (tv2) så funker det etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...