tjorven75 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 3 dager før termin kom han i rakettfart. Fra vi kom inn på føden med 4 cm åpning kl 2000 og til han var ute tok det 1t og 20 min. Da hadde jeg hatt regelmessige rier fra ca kl 1830. Han kom med nesa først akkurat som storebror.. Vitale mål var 3030g og 50cm. Nå koser vi oss hjemme, storebror på snart 2 år ble plutselig veldig stor. Han er så opptatt av bebin, akkurat som storesøstrene, så vi trengte ikke være redd for søskensjalusi -heldigvis. De skal bort og kose så fort det kommer lyd fra vogga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå