Gå til innhold

Noen fra Stavanger-området her?


Gravid76-modell

Anbefalte innlegg

Hei! Ny her jeg. Er nok ca fire uker på vei. Skal til legen om et par dager. Noen fra Stavanger- området her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEIA =)

Jepp jeg er fra Stavanger området. Har selv tenkt på å spørre om det var noen fra Stavanger her, men så kom du meg i forkjøpet.... =)

Har bodd i Stavanger i 5 år, men er nå bosatt på Sola sammen med mannen min.

Vi er snart i 7 uke =) Har ikke vært hos legen enda, men tenkte å bestille time til uke 9....

Dette er våres første barn. Hva med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja! Moro, vi bor faktisk også på Sola:) Jeg er egentlig fra Østlandet og har bodd her i vest i snart to år. Blir vårt første felles barn også om alt går bra. Han har tre fra før. Skal til legen i morgen og sjekke status. Er nok et par uker etter deg i termin. Tør nesten ikke tro jeg er gravid ennå og iallefall ikke at det går fint siden det ennå er så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er fra Sandnes. Er også 4 uker på vei. Vi tok test i går så det er ganske nytt. Fra før av har vi ei jente på snart 7 og en gutt på 3. Dette blir vårt siste så jeg har jammen tenkt å nyte alt:) Lykke til hos legen i morgen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Moro å høre at det er fler av oss i nærområdet:) Sikkert travelt med to fra før, men da vet dere jo hva det går ut på. Håper alt går som det skal fremover. Takk, blir litt spennende hos legen imorgen selv om det vel ikke er så mye de kan se så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola er plassen ja =) Jeg er og nysjerrig på koss d går hos legen for deg og din spire.... Min lege heter Storhaug (kanskje me he samme lege)?

 

Gralla HHN80 med graviditeten. Håper alt går bra? Selv er jeg litt småkvalme og har oppblåst mage.... Men d fylle jo me =) Ska nyda dessa månane! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi ikke samme lege. Kjenner ik min så godt, bare vært der et par ganger før. Men det blir vel jordmor som blir viktigst etterhvert kanskje? Akkurat nå er det bare bra med litt symptomer egentlig så man føler det skjer noe. Er som alle andre virker det som oppblåst jeg og og tisser ofte. Oppe fire ganger i natt. Stakkars mannen min... Han kommer jo til å bli gal. Ja, vi må nyte graviditeten. Vi er heldige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE. Mannen min har det ikke så lett han heller - mye snakking når vi skal sove - må jo fortelle om alt som har skjedd og skal skje. Er også oppe 1-3 ganger om natta.... Herlig! Jeg nyter det å være gravid =) Lykke til i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt, da trøster jeg han med at han ikke har den eneste slitsomme dama natterstid;) De får ta hele pakka;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...