¤A-09¤ Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Er det "farlig" å ta en GU noen dager før IKM? Vet jo ikke om jeg er gravid ennå, men har bestilt time allerede, og dette er 4 dager før IKM. Mener jeg har lest en plass at man ikke burde ta dette så tidlig i svangerskapet????!!!
NormaJean Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 det er nok ikke farlig, men skjønte ikke helt hvorfor du skal til GU? er det for å sjekke om du er gravid? legen min gjorde GU på meg da jeg kom for å bekrefte graviditeten, var da i uke 7 eller 8. Ikke farlig det
¤A-09¤ Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Takk for svar:-) Skal rett og slett ta det fordi jeg har utsatt det så altfor lenge! Har egentlig ingenting med graviditet å gjøre. Begynner å bli passe flau over å ikke ha tatt det når alle venninnene mine har gjort det, og bare ser dumt på meg nå jeg sier det. *litt angst*
NormaJean Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 hehe, bra at du gjør en GU når det er lenge siden sist... jeg måtte ta celleprøver og slikt under graviditeten fordi jeg hadde somlet så sinnsykt med kontroll timen min (skulle vært gjort for over 1 år siden) hadde da hatt svake celleforandringer. men men, noen ganger er det så enkelt å somle og utsette ting. Men informer legen din om at du forsøker å bli gravid da, så vet han/hun det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå