snuppa&snuppen Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Pleier å ha ca. 5 uker mellom første dag siste mens, til neste mens. Første dag siste mens var 7.juli, dvs at jeg ventet ny mens ca. igår. Har også hendt at jeg har hatt seks uker imellom. Fram til sist gang jeg hadde mens, hadde jeg utsatt denne flere uker pga sydenreise. Tok en test (Clearblue) igår, og den var negativ. Men...jeg har så mye "stikninger" i underlivet/lysken, litt sure oppstøt, litt ømme pupper og litt kvalm av og til. Lite symptomer egentlig (kan kanskje bare være pms), men spesielt de "stikningene" har jeg aldri før ventet menstruasjon. Kan det ennå være en sjanse for at jeg er gravid? Noen som har opplevd noe lignende? Håper på svar:)
snuppa&snuppen Skrevet 12. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. august 2008 Ingen? Kan legge til at det ikke var morgenurin jeg testet igår...
Mikkemafian Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg testet ikke positivt før en uke etter IKM sist, så det er alltid en sjanse frem til TR dukker opp...
snuppa&snuppen Skrevet 12. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2008 Takk for svar! Tenker at jeg pøver igjen lørdag hvis jeg ennå ikke har fått TR:)
Putzie Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 TR kom 4 dager på overtid her Så lei meg da... Og nå er det mange rundt meg som har blitt tilfeldig gravide.. Men men, får henge i stroppen til neste pp Gleder meg til TR reiser igjen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå