* 5 om dagen * Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 i dag tidlig kvart på seks,fikk jeg besøk på puta mi, og det var tydelighvis ikke plass til oss begge,så han stakk meg i kjeven...forbaska veps. Jeg våknet så klart med en gang, og tok på eddik, hjalp ikke, så tok jeg på aloe vera ,men det hjalp heller ikke stort, så det svidde en god time, og nå er jeg litt hoven, og det verker. Det virker som den har treffe kjevebeinet. Det var godt det var meg,og ikke minsten som ble stikke,han ligger i naborommet. Nå er det slutt på å ha vinduer oppe ja, for det kryr av veps her.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Ja, det er vondt! Her kryr det også av veps, og mor er livredd!!! Satt han igjen brodden da?? Jeg ble stukket under øyet en gang, så ikke noe brodd, og tenkte ikke noe mer over det.... 2 mnd etterpå begynte jeg og flasse på kinnet, og ut kom brodden i et stort sår! Da hadde den "glidd" ned... :s Jeg hater veps! Håper det gir seg snart, det er ikke noe godt!
* 5 om dagen * Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 jeg vet ikke om brådden er der,for det klarer jeg ikke å se, det må mannen min gjøre når han kommer hjem. vekte han opp i dag tidlig,men han skjønte ikke stort..hehe.. her er det helt ille med de vepsa,sist uke kom victoria hylende inn, da ble ho stikken i tåa si... godt jeg ikke er allergisk...det er mannen min, så han hadde nok havnet på legevakta, det har han gjort før.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Stakar liten, OG stor! Har heldigvis ikke blitt stukket siden den gangen med øyet (det var i 2.klasse) og godt er det. Jeg er livredd, det snører seg i halsen på meg når jeg hører en veps.. as we speak, så sitter det en jævel i vinduet her. De var så sløve og daffe når det var varmt, så de svinsa jo rundt her som noen kjønnsforivrra høner!
Den drygaste Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 uffda, er ikke noe kjekt med en sånn reaksjon! på clas ohlson selger de nettinger til vinduet som holder utøyet ute, det anbefaler jeg på det sterkeste, det går an å ta ned igjen når det blir høst/vinter. Ellers har ikke jeg noen reaksjoner på vepsestikk så der er jeg ganske heldig, men er hysterisk når det gjelder minsten vår.
* 5 om dagen * Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 her er ingen veps inne,for huset er skalket helt igjen. hehe,, sånn ibux krem,hjelper det å smøre på tro?
* 5 om dagen * Skrevet 12. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2008 det skal jeg ser etter...tusen takk....
* 5 om dagen * Skrevet 12. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2008 det er ikke brådd igjen, men den har stikke rett i kjevebeinet....er det noe lurt jeg kan gjøre, for det er så sinnsykt vondt....
snæparguri Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 legg på en pose med frosene erter . hørt basilikum skal hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå