Gå til innhold

Hei 2gutta+Elida okt/nov08


Loppelill

Anbefalte innlegg

Tenkte kanskje vi burde presentere oss, slik at du blir fortere kjent med oss.

 

Jeg er en gift 4 barnsmor som er hjemmeværende. Jeg er mamma til:

Emma juli 97

Kristoffer mars 99

Marte februar 04

Leander 1 august 06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra plan! Greit med en oppdatering på alle som er her uansett...

 

Jeg er en gift to(!)barnsmor som også er hjemmeværende (sa opp jobben for å være hjemme med Linea) og jeg er mamma til Linea (3.aug 06) og Linus (23.juli 2008). Jeg er på dib altfor mye, men nå som jeg har sovebaby og frøken i bhg i tillegg til hender som funker etter å ha vært hovne gjennom hele sv.skapet, håper jeg at jeg skal bruke litt mer til på alle hobbyprosjektene mine i stedet. Bor 10 min unna skandinavias største kjøpesenter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Bergen med verdens beste samboer. Vi blir tobarnsforeldre i begynnelsen av september (gjerne før altså!). Er lærer, og jobber på barneskole som tegnspråklærer. Har vært sykemeldt hele svangerskapet, så føles som en evighet siden jeg har jobbet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja :o)

 

Jeg er gift, såvidt på andre året, har en gutt, Edvard Johan(3. august), og nå nettopp lille Vebjørn August som er 4 dager. I tillegg har jeg en stesønn på 7 år, som bor her 40% av tiden..

Akkurat per nå er jeg hjemmeværende, men har jobb og kommer til å begynne igjen ca i mars tror jeg. Så får mannen litt kvalitetstid hjemme også. :o)

Velkommen i klubben!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, dette var en god ide:-) greit å få litt info bak nickene liksom:-)

 

 

kan jo presentere meg selv også da;-)

 

jeg blir 3 barnsmor i okt, nov tidene. termin 3.nov da. vet jeg får ei lita pie denne gang og hun skal hete Elida Therese.

har to gutter fra før, petter andreas mars 04 og vegard 06.

de to har en annen barnefar. tidligere var nicket mitt lille hull i gummi, og det er virkelig det hun i magen er, ikke planlagt idet hele tatt. "nylig" funnet meg ny kjæreste (7mnd) så skjer det... var maaaaange runder om hva jeg skulle gjøre, men til syvende og sist fant jeg ingen god nok grunn til å fjerne det:-) glad for det i dag da!

er hjemmeværende, men vil nok ut i jobb igjen når elida blir stor nok:-)

er desidert sistemann som kommer dette da, nå skal jeg bare nyte ungene og se de vokse til, prøve å veilede dem til å bli flotte, gode mennesker:-)

 

ja ja, litt av en utbrodering dette:-)

men jeg er nok ei skravelkjærring sjø;-)

 

er forresten 27 år og bor på nordmøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen..

 

Jeg er en dame på 35 år som bor i Drammen. Her bor jeg sammen med min samboer og mine to barn. Marie 25.05.02 og William 20.08.06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var en god ide.

 

Jeg er 28 år, gift, 5 barns mor. Er ikke hjemmeværende, men hjemmearbeidene. Eller som jeg liker å kalle det: administrerende direktør for familien. Jeg er mamma til;

Malin 99

Ariel 00

Theo 03

Hennie 05

Leni 06

 

Vi bor like utenfor Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mamma'n til Thomas, er gift med en bergenser og vi bor i rekkehus like utenfor Oslo. Thomas sin største lidenskap er BILER: traktorer, heisekraner, tankbiler, lastebiler, buss... Jeg jobber i en fagforening i Oslo sentrum, men er på ferie akkurat nå og noen dager til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...