Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke vært hos legen enda, pga legen har ferie, men har blødd litt på papiret, men er helt brunt.. Er det noe farlig ?? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

litt blødning i begynnelsen av svangerskapet kan være vanlig...

så det trenger ikke være farlig...

 

Skrevet

takk for svar :)

men nå har vært på papret hver gang jeg har vært på do idag, men er brunt,ikke rødt... håper alt fortsatt er bra!

Skrevet

jeg hadde en liten blødning og brun utflod i ca 5 dager,som begynte når jeg var ca 5+3,var på ul da jeg var 6+1 og så et lite hjerte banke=) legen sa at det kan være mange grunner til små blødninger,og de fleste er helt ufarlige! skjøre blodårer,livmor som vokser og strekker seg,skjøre slimhinner,mange grunner som kan gi litt blødning! noen blør litt fra livmortappen uten at det er farlig,! legen sa også at hvis man ikke blør mye sammen med smerter i magen så er det som regel ingen fare! men er man bekjymret så få sjekket det,da blir man mye roligere og bekymringene slipper litt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...