tesseliten Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 I Natt har jeg våknet HVER gang jeg måtte snu med, noe som ikke er få ganger heller da. men jeg har hatt skikkelig mens smerter, det har vært så vondt til tider at jeg har ligget som en ball, men det slipper like fort som det kommer, utrolig ubehaglig. Noen andre som har hatt sånn?? Er foresten 34+1.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Jeg har også mens smerter som kommer og går...Har også veldig vondt i magen generelt..=( Skal til legen 12.30 for å sjekke... Har feber og vondt i lungene når jeg trekker pusten også=/ Og våkner hver gang jeg skal snu meg=P Må liksom "dra med meg magen rundt" hehehe...Litt plagsomt ja...Menmen..
sonnenschein Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jo, kjenner meg igjen. Jeg har hatt vonde kynnere, menssmerter og "tak" i ryggen i noen dager nå. Veit ikke om det er bare livmora som øver eller om det betyr noe annet...:-( Er 35 fullgåtte uker i dag!
Reiki 73 Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 har hatt mange sånne netter... Det hjelper å ligge med en stor pute mellom bena når du ligger på siden. Blir det for ille, tar jeg meg et par gårunder i stua før jeg går å legger meg igjen, det hjelper meg veldig.
tesseliten Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2008 Men hva kommer det av?:/ Nærmer det seg liksom?? gruer meg til å legge meg jeg nå usj..
Gjest Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 samme her..er 38 uker i morgen..men når de menssmertene kommer reiser jeg meg opp..å går litt..d hjelper..men de kommer jo tilbake når jeg legger meg ned..å alltid på samme tid..i halv 3 -4 tiden..merklig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå