Gå til innhold

Hva gjør dere for å få tiden til å gå?


Romsjulskos har snart to:)

Anbefalte innlegg

Hei alle september jenter..

 

Hva gjør dere for å få tiden til å gå? synes av og til den står helt stille..

Jeg har gjort alt klart til babyen, så nå kan den bare komme.. Virker som om d eneste jeg tenker på for tiden er å få ut ungen.. klarer liksom ikkje å være så mye her og nå...

 

har bestilt masse bilder og album fra fotoknutsen. håper de kommer snart for da har jeg litt å gjøre..

 

prøver å lage en liten avtale hver dag, er sykemeldt så må jo fylle dagene med noe.. blir fort veldig langdryge..

 

jeg prøver å sette opp to bim treff på dagtid hver uke. d er så koselig å snakke me andre som også bare går å ruger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går dagene i super fart selvom jeg er sykmeldt!

Opp kl 07 med Thea på 17 mnd, spise frokost sammen, pusse tenner og levere i barnehagen rundt kl 09.

Da fikser jeg div småting + sover ett par timer. (er KONSTANT trøtt)

Henter Thea kl 14 i barnehagen, drar hjem, leker og koser, lager middag til samboer kommer hjem kl 16.

Spiser og koser oss. Leker, bader, spiser kveldsmat til barnetv kl 18! Pusser tenner på snuppa og legger henne kl 19....

Og daaaaa var det tid for avslapping og kjærestekos =)

 

Husker fra da jeg gikk gravid med Thea at jeg syntes dagene gikk såååå tregt.. Blir litt anderledes med nr to.

 

Kan jo anbefale svømming da! det er jo en fin aktivitet + trening for gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, no har eg også begynt å få LAAANGE daga. Bor normalt 26 mil nord for Tromsø, og nå må jeg være siste 3 ukene i Tromsø på hotell.... begynt å lure på hva jeg skal bedrive tiden med... heldigvis har man internett, mobiltelefon og tv.

Hadde vært så mye lettere om jeg kunne ha vært hjemme sammen med min lille sønn på snart 2 år. men sånn er det å være fra landsbygda.

 

Heldigvis bare 21 daga igjen.... (termin 3 sept)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig..innimellom står tiden skikkelig stille! Siden den kommende pappaen er på jobb og ikke kommer hjem før om 2 uker, og jeg er 100% sykmeldt, har jeg passet på å ha en avtale hver dag for ikke å gå på veggen :P

 

Jeg har også sendt inn bilder (ca 600) og kjøpt inn fotoalbum, så det er bare å sette i gang med det når de kommer i posten. I tillegg har jeg tenkt å lage en hjemmeside til bryllupet vårt som skal være til sommeren :)

 

Skulle gjerne vært en tur på shopping i ny og ne også, men formen er ikke i stand til det. Blir iallefall ikke lange turen :P

 

Ellers har jeg kjøpt en sesong av Six feet under jeg kan se innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...