Meg og bøllegutta!! Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Koldtbor.....høres kjedelig ut men her kommer forslag til noen retter som spicer opp koldtbordet litt : )) Gresk salat med feta og oliven............ Kjøttboller med salsa Pai Lag kyllingspyd og mariner dem i en gd marinade Pastasalat meed skinke, ost og mais til ungene Focaccia Tzaziki ( gresk youghurt dressing) Det var noe av det jeg pleier å lage på koldtbord.......... mye bedre enn den tradisjonelle grilla kyllingen salaten ed kinkæl og mais, loffen og karbonadene : ))
UpsyDaisy Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Vi hadde smørbrød. Kjedelig kanskje, men jeg hadde ikke overskudd til noe annet. Synes det er veldig godt jeg da.
Mamsen og lillegutt Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 snitter....hadde det i konfen min også. fordi jeg ELSKER det! Og syns koldtbord er oppskrytt....
MintCondition Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Vi hadde deilig tapas, namnam! Bestilte catering, så vi slapp gjøre annet enn å dekke bordet, det var supert. Masse deilig mat, og litt annerledes!
Skravlemamman Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Vi hadde spekemat - veldig fornøyd. Hadde catering vi også:-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Vi hadde tapas, bestilte fra catering så det kom like etter at vi hadde kommet hjem fera seremonien. Godt og enkelt for mor ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå