Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 dager siden trodde jeg mensen kom. Over en uke for tidlig men dog. Har hatt mens murringer og rosa utflod siden da. Jeg har aldri opplevd dette før. Mensen er alltid regelmessig på meg og begynner å blø med en gang. Nå har jeg lest bittelitt om festeblødning. Men det virker som det skal være brunaktig og ikke vare i flere dager. Nå er jeg bare liveredd for at jeg er gravid og at jeg driver å mister igjen. Hadde en utrolig traumatisk spontanabort for 2,5 mnd siden.

Noen som har noe lurt å komme med? Er bare redd jeg nå. Er i tillegg ufattelig dårlig i magen. Inatt som mange andre netter de siste to ukene satt jeg på do halve natta. brekker meg, men kommer ingenting opp.

Hva er detta for noe a?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg ;-)

Skrevet

Hei.

Jeg er ikke noen proff akkurat og jeg har inntrykk at vi alle er forskjellige.. men har en liten gutt på 2 år og da jeg ble gravid med han så hadde jeg en liten blødning rett før jeg skulle ha mensen, trodde dette var mensen siden det var første blødning etter at jeg hadde sluttet på p-piller. Det viste det seg ikke å være. :o) Det var bare litt friskt blod de første dagene også gikk det over til å bli litt brunt "slagg" etterhvert.. Hadde en blødning i uke 6 også... Jeg vet ikke hva noen av disse blødningene var.. Men de gikk over og han kom jo velskapt og fin noen mnd tidligere.

Ta det med ro, forstår at det kan være vanskelig, men tanke på den tidligere SA'en din, men blødninger er tross alt normalt i begynnelsen på et svangerskap.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...