Gå til innhold

tror dere det er MADELEINE MCCANN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/maddie/article1546828.ece

Sikkert mange som har sett filmen og lest om de siste observasjonene av "Maddie". Tror dere det er henne??

Synes faktisk jenta på filmen ser veldig lik ut og at måten damen opptrer på virker merkelig.... Drar jenta med seg og særlig på det siste opptaket, når jenta snur seg mot han vakta!

Håper virkelig de klarer å finne lille Maddie igjen og at foreldrene i alle fall får et svar på hva som skjedde! Tenk for en lykkelig slutt om de hadde fått henne hjem i live....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er Madeleine. Merkelig at så mange ser henne, og ikke gjør noe!!!? Hadde jeg sett henne, hadde jeg da fulgt etter, ringt politet eller noe.... Syntes hele saken er mekelig fra starten jeg da!

Skrevet

jeg tror det kan være henne!!! lignet jo ganske da! å kjerringa som gikk me henne dro henne jo me seg!!!!! så eg håper foreldrene får se den lille jenta si i live igjen!!!!

Skrevet

Huff, jeg håper jo det, men jeg tror det vel dessverre ikke.., Mange som "ser" henne rundt omkring i hele verden. Også tenker jeg som så, at dersom jenta skulle være kidnappet og i live, da ville vel ikke kidnapperen være så dum at vedkommende tok med seg jenta ut i all offentlighet med all den medieoppmerksomheten som har vært rundt henne, og de vet hvor etterlyst hun er over hele verden. Og med det spesielle øyet etc ville de vel ihvertfall prøvd å ha på henne mørke solbriller eller noe.. Bare tenker høyt her.

Skrevet

jeg håper virkelig det er henne og at hun kommer hjem til foreldrene sine i god behold!

Skrevet

om det er madeleine eller ikke tror jeg ikke vi noen gang vil få vite.... Det som har hendt med henne er tragisk og helt uforståelig.

Og selv om jeg håper at de finner ut hva som har skjedd med den lille jenta så tror jeg det er liten sjangs......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...