Gå til innhold

tror dere det er MADELEINE MCCANN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/maddie/article1546828.ece

Sikkert mange som har sett filmen og lest om de siste observasjonene av "Maddie". Tror dere det er henne??

Synes faktisk jenta på filmen ser veldig lik ut og at måten damen opptrer på virker merkelig.... Drar jenta med seg og særlig på det siste opptaket, når jenta snur seg mot han vakta!

Håper virkelig de klarer å finne lille Maddie igjen og at foreldrene i alle fall får et svar på hva som skjedde! Tenk for en lykkelig slutt om de hadde fått henne hjem i live....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er henne, men jeg håper at hun er i live og bli funnet snart!!

Tenk om noe slikt hadde skjedd med oss, tror det hadde blitt slutten for meg!....

Jeg håper så inderlig hun kommer hjem igjen!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er henne. Ikke tror jeg hun er i live lenger heller, desverre. Trist sak

Skrevet

Hmmm - jeg synes det liknet ganske bra da, men er jo umulig å si noe om det er henne eller ikke..........

Får håpe det er henne og at sannheten kommer fram. Ingenting hadde jo vært bedre! Stakkars familie........

Skrevet

eg har trua på at det er hun, men om dei finner ho igjen no er en annen sak. si dei har gått ut i media med det så passer nok kidnapperen godt på henne..

Skrevet

Nei tror nok ikke det. Det lukter veldig oppmerksomhetssyk isselgermann som vil tjene penger på en "historie".

Jeg tror heller ikke at Maddie er i live nå.

Skrevet

det er jo selvfølgelig lov å håpe, jeg håper så inderlig det er henne men klarer å holde hodet kaldt og tenke at det er jo mest sannsynlig ikke henne.. men er det henne håper jeg de får tak i henne og at hun kommer like hel hjem til sin familie.

Skrevet

Hope so.. Men det kan ha vært en nanny eller noe sånt også..

Skrevet

Jeg tror nok foreldra hennes er de eneste som veit hvor hun befinner seg.

Gjest fantasiløs
Skrevet

Jeg HÅPER det er henne, og har absolutt tro på at etterforskningen nå er i ferd med å ta en helomvending i mot en løsning. Jeg har ingen grunn til å verken tro at hun er død eller levende, men så lenge vi ikke vet, gir jeg ikke opp håpet...

Jeg gråter hver gang jeg ser nye vitneutsagn i avisene, fordi jeg så inderlig håper kun kommer til rette igjen. Tenk om det hadde vært mitt barn...

Skrevet

På en måte kan det være henne. Merkelig oppførsel på damen da, men på en annen finner jeg det rart at damen tørr å gå ut med henne(hvis det er henne da) ettersom det har vært mye i media i det siste. Alle vet jo hvem Maddie er så det er rart at damen tar slike sjanser hvis hun har tenkt å beholde Maddie som sin egen datter. Ikke vet jeg. Trist sak. Håper de finner henne snart slik at foreldrene får fred. Stakkars foreldre.

Skrevet

Tror dessverre ikke heller at det er henne. Av alle barn som blir borte rundt om i verden så er det ikke mange som blir funnet i live så lenge etterpå. Får grøssninger nå.

Det jeg lurer på er hvorfor denne saken får så mye oppmerksomhet i forhold til andre liknende saker? Det blir jo barn borte hele tiden, og hva gjør denne saken så spesiell? Ikke at det ikke er bra med oppmerksomheten rundt det, men jeg er bare litt forundret...

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Etter så mye omtale hun har fått i media, og etter en så 'god' jobb de gjorde med å bortføre henne, så er det lite troverdig at de spankluerer med henne i all offentlighet.

Skrevet

Jeg håper det er hun jeg, liker ikke å tenke det verste.

Men hvis det ikke er hun, burde det ikke da være lett å finne den jenta?

Skrevet

Åhh, vet ikke hva jeg skal tro. Håper så inderlig at det er henne og at de klarer å finne henne. De må ihvertfall klare å spore opp denne damen og jenta, så de finner det ut ihvertfall...

Saken er så forferdelig trist, jeg blir faktisk dårlig av å tenke på om hun er i live, og hva hun i så fall må føle...det verste er at det er flere barn som blir bortført her i verden. Noen blir faktisk funnet i live, så jeg forstår foreldrene har et visst håp.

At hun har fått så mye oppmerksomhet kommer naturligvis at svært ressurssterke foreldre. Kan ikke klandre dem for det - og at de setter fokus på problematikken skal de ha all ære for synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...