Gå til innhold

Hva syntes dere om å ta med en date i brylupp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Date med en ganske ukjent person, i ett brylupp man er invitert i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på om man er invitert med eller uten følge...

Skrevet

Nei, så definitivt ikke. Er du invitert med følge? Og det er åpent for hvem følget kan være? Da har jo brudeparet selv lagt opp til det, så da kan du jo i teorien gjøre det. Jeg ville aldri invitert noen med følge åpent, at de kunne ta med hvem som helst. Ville heller ikke invitert med nye kjæresten til venninne som hun hadde vært sammen med en måned f.eks. Blir helt feil for min del. Kan heller ikke skjønne at den ukjente personen skulle hatt lyst til å bli med...

Skrevet

syns ikke det er greit. med unntak av hvis brudeparet kjenner ddeg godt og allikevel inviterer med følge.

det er ikke alle som vet om du har kjæreste. derfor safer de kansje.

men en bryllupsmiddag koster vel ca 500 så jeg personlig hadde syns det var greit å slippe det til mine gjesters bekjente.

faktisk syns jeg det er litt frekt.

Skrevet

Hvis du er bedt uten følge, så NEI!!!

Er du bedt med følge, så synes jeg heller ikke det jeg da.. Så sant dere ikke er sammen..

Skrevet

Du kan ikke ta med en person med mindre han er invitert. Et bryllup må planlegges med middag, drikkevarer og bordplassering, og jeg kan love deg at det siste brudeparet ønsker er at det plutselig dukker opp en ukjent date de ikke har tatt høyde for i planleggingen. Uansett så er det brudeparet som bestemmer hvem som skal komme, ikke du. Men er det lenge til bryllupet og du har tro på at forholdet vil vare så kan du jo forhøre deg om du kan ha med følge. Hvis du har kjæreste og de ikke visste om det da invitasjoner ble sendt ut, så kan det jo hende de synes det er koselig at han og kommer. Jeg har selv en venninne som var singel da vi sendte invitasjoner, men som hadde kjæreste da bryllupet var. Hadde jeg visst om det så hadde vi inkludert han og.

Skrevet

Er du invitert med følge, tar du han med. Er du invitert alene, tar du han ikke med.

Skrevet

Jeg inviterte en barndomsvenn i bryllupet vårt.

Han var singel når vi sendte ut invitasjoner, og ingen av oss hadde hørt annet. Så ringer han meg dagen etter at svarfristen går ut og spør om det er greit at han tar med ei dame. Jeg spør om det er ei jeg kjenner, siden han spurte? Han svarer at det var det ikke. Da spurte jeg om det var greit at hun IKKE ble med. Jeg syns jeg måtte nevne for han at det var et bryllup og ikke en venners venners fest. Han sa at da kunne han ikke komme. Og da sa jeg at da får det være... Til og med søstern min fikk ikke med seg sin daværende date. Vi hadde jo ikke truffet han ennå...

Skrevet

HI her. - Det er ikke jeg som skal ta med meg en ukjent date i brylupp, hehe. Men så på tv'en isted, og i Amerika er det tydeligvis ganske vanlig. Var ei som lette etter en og ha med på date, siden hun skulle i så mange bryllup denne sommeren (der skrev jeg bryLLuP rett ;)

Syns det virker snålt jeg og.

Skrevet

Hva synes du om å stave bryllup rett da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...