Gå til innhold

Har dere alt klart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 33 og ikke gjort spesilet mye. Kjenner jeg begynner bli litt stressa. Har handla litt tøy og sånn smått. Men har langt i fra kontroll. Bagen til sykehuset er heller ikke tenkt på engang, Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare halvveis.. så her er ikke så mye gjort.. Bestilt vogna bare..;)

Skrevet

er uke 31 og har kjøpt litt klær, dyne og sengetøy. og seng er bestilt. ikke noe mer. kjenner jeg begynner å bli stresset selv.

sliter fryktelig med valg av barnevogn:s

Skrevet

Jeg er snart ferdig tror jeg=)

Har kjøpt vogn, bilstol, stellematte, ammepute, klær, seng, madrass, vogndyne+ sengedyne, sengeklær, strikket noen plagg.

Har vært og hentet meg gratis bleiebøtte, apotekpakken. Smokker og 2 flasker er kjøpt. BabyBjørn (Hører den er forferdelig, så sikkert et bomkjøp, men sambo ville ha den=)

AmmeBH' er, kjøpt 2..Vet jo ikke hvor store puppene blir ennå=P

Hengt opp hyller på badet (måtte gjøres uansett da men=P)

Så nå mangler jeg brystpumpe, noen pysjer, flere ammeBHer. Flere strømpebukser sikkert..

Badebalje. Overmadrass må jeg kjøpe hvis ikke pakken min fra USA kommer snart...

Tja...Tror kanskje det var alt...=)

Godt å være "ferdig" når bekkenet krangler og jeg eller ikke er i noen særlig form for tiden...=) Er i uke 32+3.

Skrevet

Jeg er 38+2 og hadde det meste av stort utstyr klart når jeg var i uke 33. Det jeg har gjort de siste par ukene er å handle småting som kremer o.l.+amme-BHer, topper, litt pynt, laken osv. Det jeg har igjen er å pakke bagen helt og litt kluter og klær. Men siden vi ikke vet kjønn så blir det litt shopping etter fødsel også. Ikke noe i veien for å vente med å kjøpe vogn, men jeg ville hatt på plass et sted der babyen kan sove, en bilstol, stelleplass (om du skal ha det), litt klær og begynt så smått å tenke på hva du trenger å ha med deg i sykehusbagen. Kjenner jeg er en tanke mer avslappet denne gangen enn sist nå på slutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...