en av hver! Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg er i uke 33 og ikke gjort spesilet mye. Kjenner jeg begynner bli litt stressa. Har handla litt tøy og sånn smått. Men har langt i fra kontroll. Bagen til sykehuset er heller ikke tenkt på engang, Hva med dere?
Gjest Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Jeg er bare halvveis.. så her er ikke så mye gjort.. Bestilt vogna bare..
MammaRikke Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 er uke 31 og har kjøpt litt klær, dyne og sengetøy. og seng er bestilt. ikke noe mer. kjenner jeg begynner å bli stresset selv. sliter fryktelig med valg av barnevogn:s
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Jeg er snart ferdig tror jeg=) Har kjøpt vogn, bilstol, stellematte, ammepute, klær, seng, madrass, vogndyne+ sengedyne, sengeklær, strikket noen plagg. Har vært og hentet meg gratis bleiebøtte, apotekpakken. Smokker og 2 flasker er kjøpt. BabyBjørn (Hører den er forferdelig, så sikkert et bomkjøp, men sambo ville ha den=) AmmeBH' er, kjøpt 2..Vet jo ikke hvor store puppene blir ennå=P Hengt opp hyller på badet (måtte gjøres uansett da men=P) Så nå mangler jeg brystpumpe, noen pysjer, flere ammeBHer. Flere strømpebukser sikkert.. Badebalje. Overmadrass må jeg kjøpe hvis ikke pakken min fra USA kommer snart... Tja...Tror kanskje det var alt...=) Godt å være "ferdig" når bekkenet krangler og jeg eller ikke er i noen særlig form for tiden...=) Er i uke 32+3.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jeg er 38+2 og hadde det meste av stort utstyr klart når jeg var i uke 33. Det jeg har gjort de siste par ukene er å handle småting som kremer o.l.+amme-BHer, topper, litt pynt, laken osv. Det jeg har igjen er å pakke bagen helt og litt kluter og klær. Men siden vi ikke vet kjønn så blir det litt shopping etter fødsel også. Ikke noe i veien for å vente med å kjøpe vogn, men jeg ville hatt på plass et sted der babyen kan sove, en bilstol, stelleplass (om du skal ha det), litt klær og begynt så smått å tenke på hva du trenger å ha med deg i sykehusbagen. Kjenner jeg er en tanke mer avslappet denne gangen enn sist nå på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå