Alba44 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Har to av tantebarna på overnattingsbesøk, og må jammen si det er stor forskjell fra å ha 1 barn. Hehe... Men; de er så snille og flinke med lillegutt da!! Leker, passer på og ordner opp. Han sovnet utslitt med en gang jeg trilla vogna ut kl 10, men regner med at han er helt klar for ut på tur alle 4 når han våkner ) Nå koser de seg i hver sin godstol med "Det var en gang et menneske" på dvd, og jeg med en kaffekopp og pc`n.
LINDA*** Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Fantastisk! Tror ikke jeg hadde klart det, hehe. Det er jo et stort ansvar egentlig.
Alba44 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Hehe, Lara. Ja, det er et stort ansvar, og ikke minst uvant. Men; vedig koselig da. Før jeg ble mamma hadde jeg mye mer tid til å være tante, så må ta igjen litt )
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Jo flere jo bedre:0) Artig med mange unger i hus. Og det å være tante er et privilegium! Kos deg
LINDA*** Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 ....og så spørs det jo ganske mye på hvor gamle de er da. Virker jo som de du er mamma for i dag klarer seg selv i mange situasjoner:) Og det gjør det jo lettere for deg da. Tvi tvi for resten av dagen:) PS: husk nødproviant!!
Alba44 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2008 Ja, å være tante er kjempekos!! Er tante til 5 nydelige barn + 1 på vei, så er heldig, ja ) Lara; nødprovianten til turen er klar ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå