Gå til innhold

please, noen som har gode erfaringer...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen vår ligg i seteleie. Nåken som har opplevd at han har snudd seg etter veke 35....Treng mange svar!!... Får ikkje føde på lokalsjukehuset viss han ikkje snur seg.... Skal til vending først så får håpe at det gjere susen evt.... nåken som har erfaring med dette? (vending asso) Vil gjerne ha bådepositive og negative erfaringer viss dåkke vil dele dei... Har så lite peiling og vil liksom forberede meg på kva som KAN skje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....ups... skriev gode erfaringer i overskrifta...men både positive og negative mottas med stoooooor takkk....

Skrevet

Første ungen min snudde seg ikke før jeg var i uke 38-39 ellerno, og jeg fikk aldri høre om at de vurderte å snu babyen.. (jeg fødte i uke 41)

Skrevet

Prøv å ligg på rygg med rompa oppå ei stor pute og føttene på en stol en stund, ikke ligg for lenge hvis du blir dårlig.

dette tipset fikk jeg av en jordmor.

Ellers kan du gå rundt litt på alle 4, da er det lettere for babyen å snu seg :-)

De fleste snur seg selv, og det kan være gjordt på et halvt minutt.

Jeg trodde det ble setefødsel her, men heldigvis opplevde jeg en utrolig romstering en dag ,og vips lå hun med hodet ned.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar og tips begge to, blei mykje rolegare no... Har lyst å få oppleve ein vanleg fødsel så skal bidra med det eg kan i allefall ;o) ... dessuten tar dei ikkje imot setefødslar her på det lokale sjukehuset heller så blir evt sendt vekk... menmen når alt kjeme til alt er det jo tross alt viktigast at babyen kjem ut frisk og rask... så får vi sjå på kva måte det blir..... enda tid å håpe at han/ ho vil ordne det sjølv....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...