*Andreapus* Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Litt vel tidlig kanskje.. men jeg tenkte og handle tidlig idag, og trenger tips til middag, er lei det vanlige. (pasta, pizza) hehe.. Så hva blir din middag idag?
Gidder ikke! Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Jeg kjøpte faktisk en indrefilét av svin i går som jeg tenkte å trylle litt med:) Men aner virkelig ikke hva jeg skal "gjøre med den"... Hehe. Pasta og pesto kanskje?
Piken på landet Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 I dag blir det spareribs med hjemmelaget BBQ saus, maiskolbe og båtpoteter. NAM NAM!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 fant noe kjøttpuddingi fryseren jeg,, den svinefileten er innmari god å bare steike og ha fløyte iver, med poteter og grønnsaker til-.... enkelt, men godt... synes jeg da... kanskje ikke det mest spennende...
Gidder ikke! Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Mmmm, fløte(saus) og poteter er vel egentlig det jeg syns er best til sånn mat, men har bare fått det for meg at jeg skal ha pasta, hehe. Dessuten skal det være sunt og poteter spiser så mye ellers:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå