mamma til to små mirakel Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Hei, damer. Er 18+3 og har begynt å få så vondt i halebeinet. Noen med slike erfaringer og gode tips. Føles som jeg har vært på en alt for lang sykkeltur med veldig hardt sete:) Ellers er det u.lyd på torsdag og gleder meg veldig:)
Julebaby-08 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hei, Er i uke 21 med nummer 2 og har samme følelse. Hadde det også slik ca. midtveis i første svangerskap og var veldig redd for at jeg hadde fått bekkenløsning. Jordmor fortalte imidlertid at mange opplevde dette underveis, men at smertene for mange gikk over/ble svakere etterhvert. Det gjorde det heldigvis for meg, selv om jeg kjente litt av og til også senere i graviditeten. Denne gangen er jeg ikke bekymret siden jeg har opplevd det før, men det er viktig å være forsiktig - mye som skal strekkes vet du....Får du andre smerter i bekken/ilinger nedover beina bør du kontakte lege for da er det nok mest sannsynlig bekkenløsning. Lykke til!
Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg har også samme problem, og er bare 14 uker på vei. Har også hatt smerter nedover i bena, og det er nok antydning til bekkenløsning. Har vært hos kiropraktor, og han skal holde det i sjakk resten av svangerskapet. (Skal sies at jeg har et nært familiemedlem som jobber sammen med kiropraktorer, så jeg er heldig og slipper å betale.)
Gjest Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Samme her, er 27+4. Har hatt d de siste 4 ukene. Blir egentlig verre og verre. Har kontorjobb, sitter stort sett i ro hele dagen, merker at det begynner å bli tungt å sitte. Men smerten er kun i halebeinet. Skal på kontroll snart, spent på å høre hva legen sier. Men har det noe med bekkenløsning å gjøre eller?? Har liksom ikke merket noen andre symptomer på d..
mamma til to små mirakel Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2008 Takk for svar. Tanken slo med ombegynnende bekkenløsning, men det er jo som det sises mye som skal strekkes og nå vokser det jo fort der inne i tillegg. Håper det ikke blir værre for noen av oss. bare bedre:)
Gjest Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 halebenssmerte kan komme fra en låsning i ryggen. dette får man sjekket raskt hos en kiropraktor. bekkenløsning kan også gi smerte i halebenet. men det er jo greit å utelukke en låsning først, for det er jo isåfall enkelt å behandle.
Maya_1 Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Begynner også å slite litt med dette. Men det kommer nok av at jeg sitter hele dagen på jobb, noen tips? Blir mye å sitte forover med ryggen, men vet ikke hvor bra det er for magen..eller ryggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå