Gå til innhold

Hihi, det er jo litt komisk da:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minien min på 18 mnd begynte i bhg på onsdag, og han lyser opp når hans kontaktperson i barnehagen kommer og møter oss i døren. Da er jeg glemt, og han er klar for å gå og leke:-)

Storesøster gir meg ihvertfall kos når jeg skal gå, men det har da definitivt ikke lillebror tid til;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig når de får så bra kontakt!!

Hvordan går det med ham så langt? Tenkte litt på det du snakket om tidligere med raserianfall og sånn.

Skrevet

Det går mye bedre nå, takk som spør:-)

Barnehagen hjelper veldig på, han storkoser seg der.

I tillegg har jeg sluttet å amme ham på natten, og nå sover han gjennom. Det er helt utrolig, tok ikke mer enn en ukes tid med litt hyling og skriking.

Han har sovet til rundt åtte mange dager. Noen ganger litt tidligere da, men jeg har satt en grense på kl. syv. Nå de siste dagene gikk han fra å våkne halv åtte, så syv og så litt før syv. I natt våknet han kl. seks men da bestemte jeg for at det IKKE var morgen, for jeg ville ikke at han skulle dra den ut til å bli tidligere og tidligere. Så da var det hyling i fem minutter og han sovnet igjen og sov til kvart på ni:-O

Så for første gang på lenge er jeg faktisk uthvilt om morgenene:-D

Skrevet

Så bra!! Skal se han straks får mer overskudd selv også med en sånn skikkelig god sovebolk på natten :o)

Skrevet

De sier i barnehagen at han er så smilende og blid og fornøyd hele dagen:-)

Da tenker jeg i mitt stille sinn og lurer på om det er MIN gutt de snakker om;-)

Skrevet

Så deilig:0)

Det er sånn det skal være

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...