najs Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Vi skal i bryllup til helgen og vi har fortsatt ikke kjøpt gave pga av at vi så det nye huset dems først i helga som var. De hadde ikke noen spesielle ønsker men snakket litt om 50-talls kopper og krus. Hvor finner jeg det, eller har dere noen andre gode ideer. Han er kokk så kjøkkenting har de allerede alt av. Nå begynner jeg å bli desperat. De er ikke noen nære venner men er ca 750 kroner nok eller er det litt lite? Vi bruker i tillegg 1500 på reisen dit og etter ferien er vi ikke stinn av penger:-(
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Jeg bruker 1000 på venner som er close og (nær) familie som gifter seg. Folk jeg ikke kjenner så godt bruker jeg 500 på, så jeg vil ikke si at 750 er for lite nei. 50tallskopper; ville sjekket Fretex (jada - man kan finne noen kupp) og antikvitetsbutikker. Vet ikke helt hvordan stilen er selv, men kanskje ikke like lett å finne i et glassmagasin tenker jeg. Det er ikke like lett å bytte (evt man kan jo forhøre seg hvordan regler de har i butikken først) kanskje, men hvis de er mix&match-typen går det jo sikkert fint. Safe presanger pleier jo å være penger, gavekort, pent sengetøy, pene håndklær og liknende.
najs Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Ja det får bli gavekort i verstefall, takk for tipset;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå