Gå til innhold

Og ang høflighet på facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får stadig tilbud om diverse applications greier, gjennom at folk på vennelisten har sendt meg noe. Er litt lei av hele applicationsgreia, og siden min er forholdsvis ribbet sammenliknet med andres... Er det uhøflig å "ignore" requesten og ikke takke personen som sender den, eller er det bare overflødig? Aner ikek om det er noe h*n har sent til meg personlig eller alle på vennelisten heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei syns ikke det. Jeg har ignorert tusen slike. Er jo så vanvittig mye dritt som blir sendt rundt. Og jeg gidder ikke ha profilen min full av sånt. Blir jo så rotete.

Skrevet

Det gjør jeg hele tiden, ellers ville facebooken min vært rene djungelen. Ikke uhøflig i det hele tatt:-)

Skrevet

Nei da, jeg har tom gått så langt som å blokkere personer fra å kunne sende meg slikt jeg. Enkelte venner av meg sender jo til alle på vennelisten sin hver gang dem er inne og da blir jeg lei...

Skrevet

Jeg gjør i allefall det samme som deg. Orker bare ikke slik dilldall og svada :) Jeg ignorerer også "venner" som vil "adde" meg. Det er ikke alle jeg har lyst til å omgås, for å si det sånn. Kan nok virke uhøflig, men det får så være. Synes faktisk det er likså uhøflig å spamme folk med all slags greier, selv etter at man har sagt at man ikke er interessert i slikt.

Skrevet

Okei, da har jeg forhåpentligvis ikke trampet på noen føtter so far :o) Har glatt oversett til nå, men plutselig slo det meg at jeg kanskje var overlegen eller noe (og det KAN man jo ikek være, haha)...

Skrevet

Nei Gud forby! ;)

Litt kjekt også, da, å kunne bestemme litt mer over hvem og hva en vil godta. Var ikke akkurat sånn på videregående ;) Da måtte man følge flokken for en hver pris.. nesten.

Skrevet

jeg har begynt å trykke på "block this application" jeg. (står med liten blå skrift under "ignore" og "accept") Så nå får jeg ikke sånne "tilbud" lenger.

Skrevet

Det var ikke dumt - har ikke lagt merke til det engang :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...