Gjest Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Testet positivt igår, og er selvfølgelig kjempeglad! Det eneste er at jeg har så menssmerter, og at det kommer litt seigt, lysebrunt blod eller noe. Ikke mye, men litt. Er dette normalt, eller bør jeg ringe legen? Kan jo legge til at det er i disse dager jeg skulle hatt mensen, så vet ikke om det har noe å si..?
Venterispenningpånummerto Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Menssmerter er vanlig når man er gravid. Utflod er også vanlig. Blødninger forekommer også uten at det trenger være fare på ferde. Jeg har hatt akkurat det samme som deg. Snakket med en jordmor jeg kjenner som fortalte at det er nokså normalt å oppleve små blødninger selv om man er gravid. Ta vare på deg selv
Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Ja, jeg vet jo egentlig at det er sånn, men er litt vanskelig:) Særlig når det er første gangen jeg er gravid, og er SÅ verpesyk:) I like måte
Venterispenningpånummerto Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Så gøy at du er gravid for første gang:) Dette blir bra! Angsten blir gjerne forsterket når man er ekstra redd for at noe galt skal skje. Prøv å slapp av og tenk på at du hadde blødd mer nå om det hadde vært en forsinket menstruasjon. Ta det rolig og pust ut og ikke tenk så mye på det negative som kan skje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå