balsam Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 nå orker jeg ikke mer av denne skrikinga!!!!!! HELE forbanna dagen!!! heldigvis sover han heeele natta!! fra 7-7, men blir tussete av denne stressete dagtiden!!! alene med en HYLENDE baby og en aktiv 3 åring.....=/ håper det hjelper!!!!
Ksenia & Anjem Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 stakkars liten... det er fælt for både liten og stor..her hjalp det masse etter bare 3 ganger
Masaili <3 Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Masse lykke til! Vi var også til kiropraktor når yngstejenta mi var 2 mnd og hadde kolikk. Merka enorm forandring etter allerede første behandling! Syntes det var litt skummelt når de la hodet hennes på en plate og trykte så det sa klikk i platen, men tror det var det som utgjorde forskjellen, klikk sa det, så sovna hun som en stein! Merkelig! Vi var til 3 behandlinger, så var hun kvitt kolikken!
balsam Skrevet 12. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2008 høres lovende ut!!!! håper virkelig dette hjelper.... han er jo bare sååååå herlig de få minuttene han kan smile og le bittelitt!! men jeg klarer nesten ikke glede meg over ham siden han skriker sånn!!!!! =( og han som var sååå rolig og jeg tenkte åååå, søstera var et H**** fra hun ble født til hun va 4 mnd, og jeg var sååå glad at jeg hadde fått en som var roligere, men NEI!!!=(((
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Stakkars liten, han har det sikkert vondt :-/ Det hjelper nok med kiropraktor. Hos oss hjalp det etter få behandlinger. Alle blir frynsete i kantene av så mye skriking, men det er jo verst for den lille som ikke skjønner noenting. Lykke til!
¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Hvis gutten din har vondt, hjelper det helt sikkert med kiropraktor.Vi var hos manuell terapeut 1 gang(kiss), og lillegutt var en helt ny baby 6 timer etter.Aldri mer skriking.=) Lykke til
mine små gull Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 me ska og te kiropraktor idag me gulle,har vert 2 ganger tidligere å merket itte 1 gangen at hu blei bedre...ska te gøril kristiansen i stavanger me.kjempe flinke dame
Emilie-04 og Tobias-06 Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Hei ! Føler med deg, har hatt to kolikk barn, fælt mens det står på...Ville bare tipse deg om at hvis ikke kiropraktor hjelper, så finnes det osteopater, hos oss hjalp ikke kiropraktor det minste, men etter 1 behandling hos osteopat hjalp det !! De ser mer på hele kroppen enn kiropraktorer. LYKKE TIL ! Ps Har du prøvd og sette på støvsugeren eller kjøkkenviften ? Det, pluss trille vogn/kjøre bil, var det eneste som roet våre når de skrek..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå