NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Er ei snau uke til jeg hopper over til dere så er og smugtitter litt allerede. Men, jeg har slitt mye med hyperemesis dette svangerskapet, men hatt noen "bedre" uker nå hvor jeg ikke har spydd så mye og ting har sett mye lysere ut. Men så sier flere at jeg burde kose meg nå, for de fleste som har vært så dårlig som meg og blir litt bedre får det ofte tilbake like sterkt mot slutten. Så derfor tenkte jeg å høre om noen har opplevd det? Er fremdeles kvalm, og kaster opp innimellom, men huff, orker ikke tanken på å bli så dårlig igjen. Og hvordan går det da med babyen? Mot slutten er jo alt så tungt fra før, så er jo krise å bli så dårlig igjen.
3Xgull Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hei.. Jeg har hatt hyperemesis i alle mine tre svangerskap. Jeg ble gradvis bedre fra ca uke 18-20. Hadde i løpet av disse første ukene mange innleggelser på sykehus. Jeg fikk ikke kvalmen igjen på slutten... Håper du er like heldig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå