penut3 Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Er 13 uker,føler ikke jeg kan merke noe som helst,nesten som alle symptomer har fosvunnet, er tredjegangs gravid, men akkurat som noe er anderledes denne gangen... Kjenner nesten ikke livmorkanten,og begynner å tro at det rett å slett har gått galt... hjelp!!!! Noen andre rare m samme tanker her inne....????
Ragdoll Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Samme driten med meg.. ingen symptomer i det hele tatt, heller ingen mage.. Klart man begynner å tenke da.. Men tror du ska roe deg litt ned enda og vente til du skal på hjertelyd kontrollen. Så skal du se at det er noe der likevel
penut3 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Jaja,får vel prøve å roe meg ned litt, men er plagsomt med disse rare tanken! Takker for svar, godt å høre noen i samme båt her inne....
Mars11 Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Jeg hadde ingen "gravide"-symtomer, så trodde liksom ikke helt jeg var gravid selv om legen bekreftet dette. Mannen min og jeg var på tidlig UL (i uke 12) bare for å få bekreftet at noe var der:) Jeg er veldig glad vi gjorde det. Har i utgangspunktet ikke hatt andre symptomer enn at magen og brystene er blitt større (uke 20+5? i dag).
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Ååå, jeg også har sånne tanker om dagen. Symptomene begynner å bli borte, og litt tidlig for å kjenne konkret liv! Selvom vi var på UL for en uke siden, så blir man helt paranoid til tider........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå