Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg jobber, men sjefen min sextrakasserer meg hver bidige dag. han tar ikke et nei for et nei, jeg er ikke intr i han og det burde han ha forstått nå. Han har utenlandsopprinnelse, men for min del så er ikke det noen undskyldning. Var hos legen i dag, men han ville ikke sykemelde meg, for jeg måtte bare sette klare grenser sa han. Men nå var jeg kanskje ikke klar nok til legen. Jeg har nemlig fått høre at dette her er min egen feil.... Jeg har bare vært på godt humør på jobb, kosa meg rett og slett. dette er en jobb der jeg har kontakt med mennesker hele tiden, og kundene liker å få et smil og en liten fleip(de faste kundene) da kommer de tilbake.. så jeg har hatt kjempe godt humør stort sett hele tiden, utenom nå i det siste....da har jeg liksom ikke hatt no humør, jeg gruer meg til å gå på jobb. Men det er noen som sier at det er min feil at han holder på som han gjør, fordi jeg fleiper og hadde det gøy på jobb. Skal man ikke få lov til det lenger nå? Jeg gruer meg til å gå på jobb, jeg har nå ikke vært der på snart en uke, heldigvis, for sønnen min har vært syk. og i dag skulle jeg til legen selv, sjefen min ringte meg i går, men jeg orka ikke ta tlf, og så fikk jeg mld om jeg kunne ringe han, jeg visste hva det dreide seg om, så jeg orka ikke... en ting er sextrakasseringa, men de sliter meg ut for luse lønn. jeg sitter til langt på natt med varebestilling, for han gidder ikke lære seg det selv. Jeg har bare lyst å slutte, jeg orker ikke gå på jobb, jeg begynner nesten å grine bare ved tanken på det..... jeg er bare så lei....
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Organiser deg!!! Da slipper du å måtte håndtere sånn dritt alene.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Hei du! Sånn kan du ikke ha det! Er du medlem i fagforbundet ditt? Eller så må du melde deg inn, nå. Da kan du få hjelp derifra. Om ikke så må du finne deg en annen jobb, så fort som overhodet mulig. Du må ikke la de utnytte deg sånn! Om ikke annen jobb er tilgjengelig sånn akkurat nå, så må du kanskje holde ut. Men når du er ferdig med dagen din, så går du. Ikke vær snill og gjør jobben for andre. Da må du stå opp for deg selv, sett ned foten og fortell hvor skapet skal stå. Be sjefen respektere deg eller så slutter du! Bedre lønn og respekt, ellers finner du noe annet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå