MamiMaribel Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Jeg lurer på en liten ting, nemlig:-) Kan økedøgn vare to-tre døgn ? Saken er den at babyen min på 4 mnd har gått fra å spise en gang om natten til å spise tre ganger hver natt. Nå har det vart i tre døgn, så syns det virker lenge å øke. HUn spiser noe mer på dagen også, men har alltid spist ca. 2. hver time da, så merker ikke stor forskjell. Trenger hun fast føde ???
MamiMaribel Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Takk:-) Jeg håper det er det, og ikke at hun ikke får nok melk. Jeg kan ikke klare flere måneder med tre nattemåltider!
Zitro Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Har en baby på 5,5 mnd som må ammes minimum 4 ganger hver natt jeg og slik har det vært siden fødsel. Så jeg synes du er heldig jeg da som har en så snill baby om natta... :-)
MamiMaribel Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2008 gurimalla, det var mange ganger pr. natt! Skjønner godt at du syns jeg er heldig, da.... Med forrige hadde jeg det som deg, og det holdt på til godt og vel 7 mnd. Jeg var et vrak, så da stengte jeg butikken på natten til slutt. Skulle også ønske at noen hadde snakket meg til fornuft før det hadde gått så lang tid:-) Men hvis veksten til barnet er litt dårlig, kan det være de trenger nattemåltidene. Har du prøvd å legge barnet ofte til på dagen ?
Zitro Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Jepp, har også nå innført grøt til frokost, litt frukt midt på dagen. Middag innomellom og grøt til kvelds. Uansett så er det hyl etter mat hele natta lang. Første gang er allerede i 22-23 tiden, altså bare etter ca 3 timers søvn. Hu bruker ikke smokk, så pupp er det eneste som roer henne. Vurderer sterkt å "stenge butikken" snart jeg også, men tenkte å la henne bli over 6 mnd først. Er litt svak for henne og kommer nok litt for fort frem med puppen gitt.. Hun er ingen liten jente, er ca 72cm og 8,5 kg.
MamiMaribel Skrevet 12. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2008 nei, hun er jo ikke liten. har helsesøster en mening om saken ? stakkars deg, du må være helt utslitt.
Zitro Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Jeg skal på 6 mnd kontroll neste uke så jeg tenkte å ta det opp med dem da. Hadde ikke disse probleme med guttungen pga han fikk kun flaske og selvavvendte seg selv når han var 5 mnd. Jeg var veldig sliten når hun var rundt 4 mnd, men nå har det gått seg til igjen. Rart hva man blir vant til gitt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå