Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har noe på hjertet. :P

Jeg bor nokså langt nord i vårt langstrakte land, og sommeren her er det alså lyst helle døgnet! noe jeg ikke er vant til i det helle tatt siden jeg ikke er oppvåkst her. og tenk så dårlig vær det har vært her oppe i sommer også. har egentlig føltes ut som en fuktig lang vår.. men nå er høsten på vei mot oss med størmskritt! og jeg gleder meg sånn.. det bettyr sorte netter og god nattesøvn. at ventetiden er over, babyen våres kommer. man kan tenne masse stearinlys på kveldene og kose seg med te. og den gode lukta i sokgen hvis noen er ute å går i den på høsten.. det er jo helt vidundelig med alle de fine gule fargespillene i løvet. lurer på om det har noe med at jeg er født i november at jeg liker høsten så godt. alle mener våren er liksom årstiden. men jeg liker høsten. det er jo naturens måte og avslutte noe på med et løfte om at det skal komme igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føyer meg i rekken her jeg.. hehe.. Men jeg er oppvokst i nord.. Og flytta sørover for 12 år siden.. Savner virkelig tiden der oppe når høsten kommer :-) Er selv født i mars.. Men høsten er MIN årstid definitivt :-) Fyre opp i peisen på kvelden og kose seg med stearinlys. I år blir nok rødvinsglasset byttet ut med kakao og te tipper jeg.. Men det får så være for den gode stemningen kommer nok likevel :-) Enda 9 uker til termin, men vi skal virkelig kose oss disse ukene :)

Skrevet

slenger meg på denne. Deilige å kunne kle seg pant og litt varmt, og slippe å være klam. Jeg elsker høstlukt, høstklær, høstmat osv, og jeg er også født i november;)

Skrevet

Jeg også ser fram til høsten. Synes alle årstidene har sin sjarm. Men høsten er den årstiden som aldri svikter. Den er like fin år etter år.

Deilig å sitte inne mørke høstkvelder å tenne lys og drikke te. Rødvinen får vente til neste høst.

Kos dere!

Skrevet

Å ja! Mørke vinduer med tente lys. Godt krydret te, mykt ullpledd og en koselig armkrok. Herlig suppe av rotgrønnsaker og nystekte rundstykker. Turer i skogen, frisk og kjølig luft.

Også gleder jeg meg til jul. Kanskje litt tidlig enda da, for gikk i shorts i går;)

Skrevet

ååååååå Høst høst!!

Jeg bor på vestlandet da, men her kan jo høsten være stri! Høst stormene feier innover land! Det skummer på bølgetoppene å det suser i trærne!

Å gleder meg så innfor****** herregud ! jeg er født i sept. så er sikkkert noe med det å gjøre!

Når trærne skifter farge å jeg gleder meg bare sånn!!!!!!!!

For nå er jeg lei den LANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGE sommeren som vi har hatt!!!!

Skrevet

åh, eeeeeeelsker høsten og alt ved den :-) klar høstluft, og flotte farger på trærne..

spesielt kakao og kveldsmat.. og så er det jo en så flott innledning til mitt høydepunkt; memlig JULEN.. akk, jeg kommer aldri til å bli for voksen for julens magi :-)

er forresten født på slutten av september, et lite høst-barn jeg også! ligger nok noe i det :-)

Skrevet

koselig at det er flere som føler slik om høsten. alle rundt meg bare grøsser når de hører orde høst,. :D men jeg koser meg virkelig. handler om å kle seg riktig. og julen gleder jeg meg også til. må nesten begyne med gaver nå allerede. for når baby kommer blit nok ikke lommeboka like tykk lenger? eller...

Skrevet

Ja, har begynt med liste jeg...men er mange vanskelige gaver. Vi er stor familie, så er dyrt med jul. Prøver derfor å begynne tidlig hvert år. Både tid og penger må strekke til...og liker ikke å sjokkhandle uka før julaften. Desember er litt hellig, ikke stress, bare koooooos:)

Så, gavetips til besteforeldre og ensomme onkler tas i mot med stor takk:)

Skrevet

ja snakk om julen nå!!! jeg får så lykkelige frysninger nedover ryggen at jeg kjenner at lillegutt snart må bli født sånn at jeg kan gjøre ferdi fotobøkene!!! heheh blir mange som får det av oss i år!!!! hehehe

spes besteforeldre å oldeforeldre! der er fotobøker tingen!!! var en annen som tipset meg her inne om en side der man kan lage fotobøker som ikke er altfor kostbare www.ifolor.no

Så jeg begynner alltid tidelig me gavene!! i fjor var faktisk den første julen på sikkert 6 år der jeg ikke var ferdig omtrent i november! da var jeg flau da gitt!!!! å stresset!!!

så derfor er jeg begynt nå! å koser meg me det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...