SnartFamiliePåFem Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 ?? Jeg er husmor idag. Filteret er i rustfritt stål.
Mrs. Bouquet Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Setter det alltid i oppvaskemaskinen. Men en mulgihet er å legge det i varmt vann og zalo, fungerer det også.
SnartFamiliePåFem Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 oppvaskmaskin. det er jo genialt lettvint. takk. det var akkurat det svaret jeg var ute etter
temine Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Kjør det i oppvaskmaskina en gang pr mnd ca. Er det så fettete at du ikke får av alt i maskina, så legg det i salmiakkbad først, og vask det i maskina etterpå.
Gjest Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Ja. oppvaskmaskin er jo såå smart!! GJorde det forrige gang jeg også.. ikke vært i mine tanker engang at jeg kunne vaske de der! Lettvint =)
Gjøkeredet③ Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Jeg pleier å la de ligge i salmiakkvann over natta og slenge de i oppvaskmaskinen etterpå.. Men så har jeg en venninne som sa at det ikke er helt bra for oppvaskmaskinen, fordi mye av fettet blir liggende igjen maskinen.. Noen som har merket noe til det? For jeg har ikke...
temine Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Har ikke merka noe til det. Vaker jo mye annet fettet i oppvaskmaskina og...trodde liksom det var meningen at man kunne sette skitne ting inn der;) Ettersom vi kjører vårt en gang pr mnd er det ikke så voldsomt fettet heller, så det tror jeg ikke er noe skadelig...men kan ikke være påståelig her altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå