Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som driver med vektreduksjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på slanking?

Jepp:) Har mange kg som skal av, men tar det smått og pent ved hjelp av karbohydratkutt. Og jeg lider ikke nevneverdig, hehe. Kan til og med skeie ut med et glass vin og en kakebit (uten mye karbo i) en gang i blant:))

Og det beste av alt, jeg har mer overskudd en før! Trener lite, men når alle sommergjester har reist, så blir det fram med stepdingsen og hoppetau eller noe - for da skal det intensiveres litt. Lange turer i marka med ungen på ryggen blir også bra tror jeg!

Skrevet

Periodevis gjør jeg det. Kommer langt med å kutte ut sukker/redusere mest mulig på det og kutte ut fettrike matvarer. Hvis man i tillegg er fysisk aktiv hver dag så kommer man langt. Det er ikke så mye som skal til for å få effekt. Hvis man reduserer litt på hvert måltid så har man kommet langt. Da er det stor tålmodighet som gjenstår.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Prøver som de som har svart lengre oppe å begrense matinntaket og øke aktiviteten. Har egentlig 10 kg som bør av, men har satt meg et mål å nå 5 kg reduksjon den 1.11. Hva med deg?

Skrevet

Jeg vil også ned 5 kilo. NÅ! Har trent og styrt i ett år, men lite eller ingenting skjer. Så nå er det 30 days piller, oftere spising og mer trim.

Hva skal du gjøre for å ned 5, sola?

Skrevet

Jeg holder også på å gå ned i vekt. Bruker også karbokutt. Det gikk faktisk kjempeflott og for første gang klarte jeg å gå ned i vekt og det viste.

Men så kom jeg på sykehuset pga jeg ble syk og har måtte hoppe av kuren 1 god uke. Jeg er klar for kamp igjen imorgen =)

Det er så inspirerende når det hjelper!! =) =)

Skrevet

jeg skal ned ca 5 kilo nå. Er 5 kilo som har sittet siden 1.mann.

jeg har tidligere gått ned 43 kilo(var det jeg la på meg med nr 1)

Har prøvd forskjellige dietter som bla karbokutt.

Har funent ut at karbokutt hjelper veldig når du skal ned i vekt, men man begynner å legge på seg når man spiser vanlig igjen.

Jeg prøver meg nå på den gylne middelvei. Spiser sunt, dvs lett produkter og grovbrød. Spiser lite men ofte, og masse frukt. Og så spiser jeg helt vanlig middag, kanskje litt mindre. Og ikke minst minimum 2 liter vann.

I tillegg sykler jeg 3-4 ganer i uken på ergometer sykkel i uken.

Hva gjør dere?

Skrevet

Pass på at dere spiser nok proteiner, og riktig type fett, kroppen vil ikke slippe fettet hvis dere går på underskudd. Særlig dere som trener ved siden av.

En fin regel er at dere skal spise 1gram protein pr kg i kroppsvekt dere har hver dag. så hvis du veier 70kg må du ha 70gram proteiner hver dag.

Unngå mettet fett. Spis langsomme karbohydrater. Nytter ikke kutte karbo helt for da setter du ned kroppens forbrenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...